سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 957722
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
تصاویر / بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از مراکز توزیع بسته های کمک معیشتی

حوزه / تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان بین نیازمندان آذربایجان شرقی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، ۱۷ هزار بسته معیشتی در فاز دوم از پنجمین مرحله از رزمایش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با عنوان احسان رمضان در اختیار نیازمندان مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: در دین مبین اسلام همواره بر روحیه تعاون تاکید شده است و با تاسی به همین موضوع می‌توانیم در کارهای خیر به موفقیت برسیم.

امام جمعه تبریز افزود: اگر روحیه تعاون باشد تمام کارهایی که اجرا می‌شود می‌تواند نتیجه دار باشد در غیر این صورت نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه روحیه تعاون مردم ما مثال زدنی است  گفت: اگر روحیه تعاون در مردم نبود گرفتار می‌شدیم، چرا که دولت به تنهایی توان کمک رسانی به نیازمندان را نداشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: مردم عزیز و خیران در بحث آزادسازی زندانیان غیرعمد نیز بسیار تلاش می‌کنند که نشان از روحیه تعاون دارد و از اول کرونا کمک‌های فراوانی توسط بسیج از محلات و مساجد تهیه و فراهم شده بود که به دست نیازمندان رسید و این نیز نمونه‌ای از روحیه تعاون است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همه بحران‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و اخیراً نیز در بحث واکسن کرونا نقش بسیار برجسته‌ای ایفا کرده است، افزود: این ستاد در رسیدگی به مردم محروم و ویژه در زلزله، سیل و سایر صحنه‌ها یاری‌گر نیازمندان و مردم عزیز است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha