سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان با حضورآیت الله سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: فضای مجازی در اختیار دشمن است و جنگ را به داخل خانه ها کشانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با بیان اینکه دشمن وقتی در جنگ نظامی، جنگ را به داخل خانه ها کشاند، گفت: برای مبارزه با دشمن جنگ را باید به سرزمین دشمن برد نه اینکه دشمن جنگ را به سرزمین ما بیاورد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با مقاومت توانسته جنگ را به قلب دشمن ببرد، ادامه داد: اگر مقاومت و مبارزه مدافعان حرم، نیروهای حزب الله لبنان، مجاهدان فلسطینی و سوری نبود، قطعا دشمن امروز داخل کشورمان بود .

وی ادامه داد: قدرت نظام اسلامی ایران زمانی به نمایش گذارده شد که رزمندگان با نفوذ به قلب دشمن و آزادکردن فاو، حلبچه، شلمچه و ... از دست دشمن با آب فرات وضو گرفتند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز فضای مجازی در دست دشمن است، گفت : اگر بنا باشد در فضای مجازی توانی از خودمان ارائه بدهیم باید ابتکار را به دست بگیریم.

وی در پایان تشکیل مرکز فعالیت فضای مجازی کاشان را کار بسیار ارزشمندی دانست و بر فعالیت کمیته ها در این مرکز تاکید کرد.

در ادامه روح الله دهقانی آرانی، دادستان عمومی و انقلاب کاشان راه اندازی مرکز فعالیت فضای مجازی کاشان به صورت پایلوت کشوری با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان را ستودنی دانست و با بیان اینکه جناج بازی های سیاسی به جامعه لطمه وارد می کند، گفت: قطعا در هرجا بحث های سیاسی و جناحی را کناربگذاریم می توانیم موفق باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha