جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تسلیت

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت مادر شهید سیدحسین توفیقی و خواهر شهید نصرت اکبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت مادر شهید سیدحسین توفیقی و خواهر شهید نصرت اکبری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت الحاجیه اکبری مادر گرانقدر شهید والامقام سیدحسین توفیقی و خواهر شهید والامقام نصرت اکبری موجب تأثر و تألم فراوان شد.
این شیرزنان اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که در دامان خود فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراقشان چون کوه ایستادند.

ایران اسلامی امروز عزت، سربلندی و دوام خود را مدیون این چنین عزیزانی است که تاریخ این ملت ایثار و از جان ‌گذشتگی شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این بانوی مکرمه را به مردم غیور استان، اهالی شهرستان اهر و خانواده‌های معظم ایثارگران و بویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای آن مادر فداکار رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندم./

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha