جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 957860
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
برگی از درخت

حوزه/ رمان «قصه برگی از درخت» از سوی مرکز نشر هاجر منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران رمان «قصه برگی از درخت» نوشته زینب رحیمی تالارپشتی را چاپ و در دسترس عموم علاقه مندان قرار داد.

قصه برگی از درخت، رمانی خواندنی با قلمی جذاب و شیوا و با فضاپردازی بسیار خوب به مخاطب اجازه می دهد تا شخصیت های داستان را درک کنند و با آن ها همزادپنداری کنند.

این رمان داستان دختری به نام مطهره را روایت می کند؛ دختری خوش اخلاق و خوش قلب. داستان از زمان کنکور مطهره آغاز می شود و با قبولی اش در دانشگاه و ازدواجش با پارسا ادامه می یابد و در این بین حادثه ای که برایش پیش می آید مسیر زندگی اش را عوض می کند و داستان را جذاب تر و خواندنی تر می کند.

گزیده ای از رمان:

وقتی مطهره به خانه برمی‌گشت، مهدی نبود اما حدس می زد کادو در اتاقش باشد؛ سریع به اتاق رفت؛ کادو روی میزش بود؛ با زیبایی و ظرافت خاصی بسته بندی شده بود و باز هم انتخاب متفاوت و مطابق میلش او را به وجد آورد؛ پیش خود فکر می کرد حیف که پارسا نبود تا ذوقش را ببیند؛ تبلت را به دست گرفت و رفت تا به پدر و مادر نشان دهد؛ پدر و مادر به او مبارک باد گفتند؛ مهدی در همین لحظه رسید؛ با دیدن تبلت سوت بلندی کشید؛ سریع مدل آن را برداشت تا قیمتش را متوجه شود.

–  بابا این تبلت قیمتش از یه سرویس طلای سنگین هم گرون تره؛ آدم ساده ایه؛ خب می رفت یه سرویس طلا می‌گرفت دیگه.

–  پسرم این چیزا رو یاد بگیر؛ به دردت می خوره؛ توی کادو خریدن، ملاک کسیه که کادو براش خریده میشه؛ اگر برای خواهرت طلا می خرید؛ این قدر که الان ذوق کرده، ذوق می کرد؟ بی خود نیست هنوز مجردی؛ این ظرافت ها رو نداری دیگه…

رمان «قصه برگی از درخت» در ۵۱۲ صفحه و با قطع وزیری به قیمت ۶۶۴۰۰ تومان از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha