جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 957879
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تسلیت

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار در پیام مشترکی درگذشت مادر شهیدان ابراهیمی هراب را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، بانو حاجیه فاطمه سلطان باقر زاده برومند، دارنده نشان ملی ایثار دیروز بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

شهید «ابراهیم ابراهیمی» اولین شهید این خانواده که متولد ۳ فروردین ۱۳۳۸ به اتفاق پدرش در دفاع از میهن اسلامی ایران در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت، در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید.

شهید «حمزه علی ابراهیمی» از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پدر معظم شهید متولد ۲۵ شهریور ۱۳۰۶ در ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ پس از فرزندش به فیض شهادت نائل شد.

بسیجی شهید «رضا ابراهیمی» متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۴۹ هم پس از برادر و پدرش در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه آسمانی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و همچنین استاندار در پیام مشترکی درگذشت این بانوی ایثارگر و صبور را تسلیت گفتند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و آقای پورمحمدی آمده است:

خبر درگذشت بانوی دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره الحاجیه خانم فاطمه سلطان باقرزاده برومند، نماد صبر و مقاومت و همسر شهید والامقام حمزه علی ابراهیمی هراب و مادر شهدای والامقام ابراهیم و رضا ابراهیمی هراب موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این مادر مهربان و دلسوز، خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

الحاجیه خانم باقرزاده برومند در لحظه لحظه های زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج فرهنگ ناب شهیدان بوده اند و حال بعد از چندین سال فراق روح بلند و ملکوتی شان، به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان و همسر شهیدش به آرامش رسید.

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند آذربایجان، خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده های محترم باقرزاده برومند و ابراهیمی هراب صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha