جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رزق و روزی

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: انسان عاقل هرگز از راه های نامشروع به دنبال روزی نمی رود چون می داند روزی هر کس مقدر است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، کیمیا خیری، امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ برگزار شد، به آیه ۵۸ ذاریات اشاره کرد و گفت: بر اساس آیه إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِینُ، پروردگار عالم رزاق بوده و بخشش خداوند به بندگان بی حساب و بی منت است که گاهی دنیوی و گاهی اخروی می باشد و همیشه روزی موجودات زنده به دست خداست و انسان عاقل هرگز از راه های نامشروع به دنبال روزی نمی رود چون می داند روزی هر کس مقدر است .

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی ضمن بیان اهمیت قرآن خواندن در این ماه، اظهار کرد: کسی که درماه رمضان وقت خود را با قرائت قرآن سپری می کند، زمینه ایجاد پیوند بین خود و خدا را ایجاد می کند. براساس روایات قرائت یک آیه از قرآن برابر ختم این کتاب آسمانی است؛ قرائت کتاب الهی باعث افزایش رزق و روزی مادی و معنوی برای انسان می شود.

وی افزود: شخص روزه دار با فطریه و صدقه های مستحبی و اطعام به نیازمندان روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کند و علاوه بر بهره‌مندی از ثواب اخروی، زمینه را برای افزایش مال و دارایی نیز ایجاد می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha