پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان آمادگی خود به اتفاق فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی را برای تزریق واکسن ایرانی کرونا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان کاشان؛ آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه نباید با رفتن به زیارت اهل قبور به عنوان یک عمل مستحبی زمینه شیوع بیماری کرونا فراهم شود، گفت: رفتن به زیارت اهل قبوری یک عمل مستحبی است، ولی حفظ  سلامت از اوجب واجبات است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری خیلی از جلسات ماه مبارک رمضان را برای پیشگیری از کرونا تعطیل کردند ما نیز نباید حتی نماز عید فطر را هم اگر بنا به تشخیص ستاد کرونا مخل سلامت مردم باشد، برگزار کنیم.

 امام جمعه کاشان ادامه داد: به دلیل قرارگرفتن در شرایط سخت اقتصادی نباید جلو فعالیت واحدهای تولیدی و مشاغلی که فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند گرفته شود.

وی، اعتمادسازی مردم برای تزریق واکسن ایرانی کرونا را ضروری خواند و گفت: به دنبال شایعه پراکنی برای بی اثر بودن واکسن داخلی کرونا هستند که باید با اعتماد سازی جلو این گونه شایعه پراکنی ها گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین آمادگی خود به اتفاق فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی را برای تزریق واکسن ایرانی کرونا اعلام کرد.

وی ادامه داد: همانطور که ابتدای شیوع کرونا تمام اقشار برای پیشگیری از این ویروس منحوس با ضدعفونی معابر، کمک به کادر درمان، تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان و... وارد میدان شدند، الان هم باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

امام جمعه کاشان در پایان خاطرنشان کرد: اگر برای ترددهای بعد از ماه مبارک رمضان به شهرهای ییلاقی اطراف کاشان  به شکل جدی برنامه ریزی نشود، قطعا با موج سنگین تر کرونا روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha