جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز غرب افغانستان باحضورآیت الله سلیمانی درکاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به داغدیدگان حادثه تروریستی غرب کابل، خانواده شهدای مدافع حرم و فاطمیون افغانستان، گفت: داغ شما داغ ما هم هست. مگر می شود از شما جدا باشیم و شما از ما جدا باشید، لذا ملت ایران را در داغ از دست دادن دانش آموزان معصوم و مظلوم شریک بدانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه دوشنبه ۲۰ اردیبهشت، در مراسم بزرگداشت شهادت دانش آموزان دختر غرب کابل، در هیئت محبان ابوالفضل (ع) ناجی آباد کاشان با محکوم  کردن این حادثه ترویستیکه بیش از ۲۰۰ کشته و زخمی برجای گذاشت، شهادت را کشته شدن در راه خدا دانست و با بیان اینکه فکر، اندیشه، راه و صراط شهدا هرگز فراموش شدنی نیست، گفت: ممکن است امروز زورمندان، زراندوزان، مستکبران، قلندران، منحرفان، خود فروختگان، مزدوران اجانب و بیگانه انبوهی از جمعیت، کودکان بی پناه، دختران معصوم و دانش آموزان بی اطلاع  از جریان عملیات تروریستی را مظلومانه به شهادت رساندند، اما چون این عزیزان متولیان جریان حق می باشند، جایشان در پیشگاه خداوند و بهشت است .

وی خطاب به داغدیدگان حادثه تروریستی غرب کابل، خانواده شهدای مدافع حرم و فاطمیون افغانستان، ادامه داد: داغ شما داغ ما هم هست. مگر می شود از شما جدا باشیم و شما از ما جدا باشید، لذا ملت ایران را در داغ از دست دادن دانش آموزان معصوم و مظلوم شریک بدانید.

عضو خبرگان رهبری به سابقه حضور برداران افغانستانی در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: زمان دفاع مقدس در شادگان پزشک افغانستانی را دیدم که با رها کردن تحصیل در اروپا برای یاری رزمندگان وارد جبهه های علیه باطل شده بود.

وی افزود: برادران افغانستانی فقط در مبارزه با داعش در کنار رزمندگان کشورمان نبودند، بلکه در شلمچه، هورالعظیم و مناطق عملیاتی جنوب پا به پای رزمندگان در برابر دشمن می جنگیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: کسانی که مرتکب جنایت  تروریستی مدرسه دخترانه در غرب کابل پایتخت افغانستان شدند و دختران مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون کشیدند، مطرود، مردود  و ملعونند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای این حادثه ناجوانمردانه و تروریستی ضمن اینکه در جوار حضرت حق قرار دارند برای همیشه نامشان در تاریخ به خوبی ماندگارخواهد بود و فردای قیامت بر این ستمگران خواهند تازید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha