جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 958152
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
تصاویر / برگزاری نماز عید فطر در مسجد جامع همدان

حوزه/ معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ضمن تبریک عید سعید فطر، به تشریح نحوه برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر پرداخت و گفت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت نماینده ولی فقیه در استان در میدان امام خمینی(ره) و ابتدای خیابان شریعتی برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید فطر، به تشریح نحوه برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر پرداخت و اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت نماینده ولی فقیه در استان در میدان امام خمینی(ره) و ابتدای خیابان شریعتی برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه مراسم نماز عید فطر از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود، گفت: مقدمات و تدابیر لازم برای اقامه این نماز توسط ستاد اقامه نماز، شهرداری، ستاد نماز جمعه و دیگر دستگاه‌های مربوطه فراهم شده است.

مشاور رسانه‌ای امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نماز گزاران، مطرح کرد: از مردم مومن دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که علاقمند به حضور در این مراسم هستند، می‌خواهیم تا ضمن استفاده از ماسک. مواد ضدعفونی، مهر و سجاده شخصی نیز همراه خود داشته باشند.  

وی خاطر نشان کرد: همچنین به دلیل جلوگیری از اجتماع بیش از حد و حفظ سلامتی مردم، به دستور نماینده ولی فقیه نماز عید فطر در مساجد محلات که آمادگی و شرایط لازم را دارا هستند، زیر نظر مرکز امور رسیدگی به مساجد، اقامه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha