چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم محمد بیگی قزوین

حوزه / نماینده مردم قزوین، آبیک والبرز در مجلس شورای اسلامی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر فاطمه محمد بیگی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای اقدامات  وحشیانه  رژیم صهیونیستی را محکوم و سازمان ملل متحد را نهادی ساکت، بی خاصیت و منفعل دانست که نسبت به این نوع جنایات فقط نظاره گر می باشد. 

در بخشی از این بیانیه آمده است: رژیم نیمه‌جان صهیونیستی که نفس‌های آخر را میزند، با تعرض به مسجدالاقصی و نقض حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه در محله شیخ جراح در قدس شریف و کشتار فلسطینیان در نوار غزه، عرصه را بر ساکنان مظلوم این سرزمین تنگ نموده و لکه ننگ دیگری بر پیشانی مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه سازمان ملل متحد نشانده است .

 اروپای مدعی حقوق بشر، چشم خود را به روی این جنایت آشکار بسته است. آمریکا نیز شریک جرم و باعث‌وبانی جنایت‌هایی است که در سرزمین اشغالی جریان دارد و تلخ‌تر از همه خیانت و همراهی برخی حکام عرب در عادی‌سازی با رژیم جعلی است که جهان اسلام را دچار انشقاق و اختلاف نموده و خیانتی در حق ملت فلسطین مرتکب شده‌اند که جرم آن سنگین‌تر از جنایت اسرائیل و دردناک‌تر از حمایت‌های اروپا و آمریکا از این رژیم است .

 با عنایت الهی و به لطف بیداری امت اسلامی، صبر و ایستادگی ملت فلسطین و آمادگی گروه‌های مقاومت، رژیم تروریستی اسرائیل امروز در بن‌بست سیاسی داخلی و وضعیت شکننده امنیتی گرفتار است و در منجلاب تباهی آخرین دست و پای خود را می زند، یقیناً ادامه جنایات دشمن صهیونیستی به معنی ادامه نبرد مقاومت با این رژیم در سرتاسر اراضی فلسطینی است و مقاومت تنها راه مقابله با رژیم جنایتکار اسرائیل است و  محور مقاومت با راهبری نیروی قدس و با استعانت از روح شهدای مقاومت به‌ویژه بزرگ میدان‌دار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، سرزمین فلسطین را از چنگال آن رژیم منحوس آزاد خواهد کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha