چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 958180
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
تودیع و معارفه معاون تبلیغ حوزه علمیه شهرستان همدان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت و تجربیات حجت الاسلام طاهری در حوزه علمیه، گفت: از امروز مسئولیت معاونت تبلیغ شهرستان همدان بر عهده حجت الاسلام عبادی از طلاب و مبلغان موفق استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام باقر اجاقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان، بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه، معاون تبلیغ شهرستان همدان با بیان اینکه به جهت وجود پنج مدرسه در شهرستان همدان، معاون تبلیغ این شهرستان وظایف سنگینی بر دوش دارد، اظهار داشت: معاون تبلیغ شهرستان همدان که باید وضعیت طلاب پنج مدرسه را تحت نظر داشته باشند به مراتب کار سخت‌تر و حساس‌تری نسبت به شهرستان‌هایی که دارای یک مدرسه علمیه هستند را بر عهده دارد.

وی با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های حجت الاسلام ناصر طاهری، معاون سابق تبلیغ شهرستان همدان، یادآور شد: در چند سال اخیر غیر از مسائل مربوط به مدارس و موضوعات تبلیغی طلاب، حجت الاسلام طاهری امور مرتبط با طرح هجرت، مسئولیت قرارگاه رسانه‌ای طلاب و مسئولیت قرارگاه جهادی طلاب را عهده دار بودند و دستاوردهای خوبی را در این کسب کرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان افزود: تمامی دوره‌های آموزشی و بصیرتی در حوزه علمیه، در این ایام توسط حجت الاسلام طاهری برگزار می‌شد و لذا باید گفت به معنای واقعی کلمه ایشان با روحیه جهادی کارها را انجام و مدیریت می‌کرد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت و تجربیات حجت الاسلام طاهری در حوزه علمیه، خاطر نشان کرد: از امروز این مسئولیت بر عهده حجت الاسلام عبادی از طلاب و مبلغان موفق استان قرار خواهد گرفت و امیدواریم در این عرصه همانند میدان‌های گذشته شاهد موفقیت‌های ایشان باشیم.

حجت الاسلام اجاقی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا حجت الاسلام عبادی درگیر کارهای ستادی نشود، گفت: این انتظار از معاون جدید تبلیغ شهرستان وجود دارد که در کنار توجه به فعالیت‌های تبلیغ روستایی و طرح هجرت به صورت روزانه و هفتگی ارتباط مستمر و ویژه‌ای را با طلاب مدارس پنجگانه شهرستان همدان برقرار کند و به شخصه در این مدارس حاضر شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت پنج مدرسه همدان باید به صورت دقیق ارزیابی شود، عنوان کرد: فعالیت در میدان و انجام کار میدانی مهم‌ترین درخواستی است که ما از حجت الاسلام عبادی خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha