جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محسن مهدیان

حوزه/ محسن مهدیان گفت: در حال حاضر جنگ، جنگ ادراکی است؛ نگاه مردم آن چیزی است که به آن ها تلقین شده است نه آنچه در واقع وجود دارد؛ رسانه ضدانقلاب به صورت تمام عیار یک پروژه تروریستی را دارد دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن مهدیان در نشست هم اندیشی  قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی که در مدرسه معصومیه قم برگزار شد، ضمن تبیین مقابله رسانه ها با یکدیگر و برشمردن شاخص های تبلیغ درست در این روزهای نزدیک به انتخابات گفت:  اگر مسئله ذهن مخاطب را جدی نگیریم قطعاً نمی توانیم عملکرد خوبی در زمینه انتخابات داشته باشیم.

معاون خبرگزاری فارس تصریح کرد: ما در حال حاضر با یک پروژه مسخ رسانه ای مواجهیم؛ رسانه ضدانقلاب به صورت تمام عیار یک پروژه تروریستی را دارد دنبال می کند.

وی گفت: در حال حاضر جنگ، جنگ ادراکی است؛ نگاه مردم آن چیزی است که به آن ها تلقین شده است نه آنچه در واقع وجود دارد.

مهدیان خاطرنشان کرد: گفتن «رأی بی رأی» خودش حتماً رأی است؛ رأی به اینکه تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران جواب داده و به هدفی که آمریکا و اسرائیل می خواست که ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت بود می انجامد.

وی افزود: تبلیغ چهره به چهره اثرگذاری خاص خودش را دارد؛ اما از فضای مجازی و رسانه ها نیز نباید به هیچ وجه غافل بود.گذشته کشور باید برای انقلابیون تجربه باشد.

معاون خبرگزاری فارس  با بیان این که  باید از هرگونه دوقطبی سازی پرهیز شود،ادامه داد: اولویت در فضای تبلیغی ارائه شاخص های انتخاب اصلح برای مردم است.

وی عنوان داشت: مردم نسبت به مذاکره بی اعتماد هستند؛ این حرف را از روی نظرسنجی میدانی مستند می گویم.

معاون خبرگزاری فارس گفت: مقام معظم رهبری در پروژه برجام علی رغم مخالف بودن و عدم تمایل به مذاکره فضا را برای دولت باز گذاشتند؛ ایشان به دنبال افزایش تجربه سیاسی و اجتماعی مردم بودند؛ بعد از برجام همه فهمیدیم که مذاکره برای ما مشکل گشا نیست.

وی افزود: ایجاد دوقطبی ها در فاصله دادن مردم از مشکلات کشور بسیار تأثیرگذار است.

مهدیان خاطرنشان کرد: ما باید به جای تعریف و تمجید از یک شخص و طرد شخص دیگر به ارائه نقاط ضعف و قوت نامزدهای انتخاباتی بپردازیم.

وی گفت: باید به مردم گفت که راه وجود دارد و ما در بن بست قرار نگرفته ایم؛ باید بجای بحث های گفتمانی و نظریه پردازی ها راهکارهای حل مشکلات مردم را برایشان بیان کنیم.

معاون خبرگزاری فارس بیان داشت: دوقطبی به صندوق رأی ختم نمی شود و به بعد از رأی گیری نیز منتقل می گردد؛ این دوقطبی تا نهاد خانواده ها کشیده شده و جنگ داخلی را در سطوح مختلف به دنبال دارد.

وی افزود: دوقطبی امنیت روانی و اجتماعی ما را تحت الشعاع قرار داده است.

مهدیان اظهار کرد: دوقطبی مقدس یکی دیگر از دوقطبی های آسیب زاست؛ زیرا انقلابی و ضدانقلابی دو طرف این دوقطبی است و برخی در تعیین مصادیق این دو طرف دچار اشتباه می شوند.

وی گفت: مصداق ضدانقلاب کسی است که در مقابل انقلاب اسلامی شمشیر می کشد.

معاون خبرگزاری فارس عنوان داشت: هرگاه در مرزبندی این دوقطبی خوب عمل شود، اتحاد در داخل و تقویت روحیه مقابله نسبت به دشمنان خارجی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: دوقطبی سازی یک ثمره انتخاباتی دارد و آن هم «توهم اکثریت» در بین گروه های مختلف است؛ زیرا افراد وقتی در گروه ها حضور پیدا می کنند گمان می نمایند فردی که در نهایت رأی می آورد همان نامزد مورد نظر آن هاست.

مهدیان خاطرنشان کرد: نباید خود را در جمع های خودمانی و گروه های همفکر که حرف های سرخوش کننده برای ما به دنبال دارد محصور کنیم؛ این محصور شدن باعث غفلت ما از شرایط و آراء بیرون می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha