جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / طبخ و توزیع افطاری ( اطعام کریمانه ) توسط گروه جهادی مدرسه علمیه مهدی موعود (عج)

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین با اشاره به همت نیک‌اندیشانه این کانون در ایام ماه مبارک رمضان از تهیه، طبخ و توزیع ۹ هزار غذای گرم در این ایام خبر داد.

غلامحسین امیری، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (س) اسفراین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، با اعلام این خبر گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان به همت خیرین و مشارکت اهالی مسجد، به‌طور میانگین ۲۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی اضافه کرد: در این روزها از ۱۰۰ پرس طبخ شده که خوشبختانه و با مشارکت خیرخواهانه مردم خیر، برخی روزها به ۵۰۰ پرس غذای گرم هم رسید.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: فعالان این کانون در به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام حضرت امام حسن مجتبی (ع) و نیز لیالی قدر ۴ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

امیری در بخشی دیگر تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان برای سفره‌های افطاری نیازمند اسفراین را به اهم اقدامات صورت گرفته افزود.

وی همچنین از تهیه و ذبح ۴ رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر این اقدامات ۱۵۲ بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با مشارکت و همراهی ۱۵ کانون فرهنگی هنری شهرستان اسفراین در نقاط محروم و روستایی توزیع شد.

رابط کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان اسفراین همچنین از برگزاری منبر مجازی در شب‌های ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این موضوع در قالب برنامه «ضیافت دوست» از طریق فضای مجازی اینستاگرام به‌طور زنده هر شب پخش شد.

امیری در تکمیل این خبر افزود: تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین قدیر محمدیان، امام‌جمعه اسفراین در قالب سه‌شنبه تکریم و نیز برگزاری مناجات خوانی و قرائت ادعیه ارزشمند ماه مبارک رمضان، سخنرانی و مداحی و شب‌زنده‌داری و عزاداری شب‌های قدر از همین طریق تقدیم علاقه‌مندان و روزه‌داران شد.

وی در خاتمه اعلام کرد: هم‌زمان با عید سعید فطر نیز بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha