جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همدان

حوزه/ در پی هتک حرمت رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی و شهادت مظلومانه دختران مدرسه سیدالشهدا در افغانستان توسط داعش، ظهر امروز دانشجویان، جوانان و مردم انقلابی همدان در تجمعی اعتراضی در محوطه بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) این اقدامات تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در پی هتک حرمت رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی و شهادت مظلومانه دختران مدرسه سیدالشهدا در افغانستان توسط داعش، ظهر امروز دانشجویان، جوانان و مردم انقلابی همدان در تجمعی اعتراضی در محوطه بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) این اقدامات تروریستی را محکوم کردند.

در شروع این برنامه حجت الاسلام سید حسن فاضلیان ظهر امروز در تجمع مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان در رابطه با حوادث تروریستی روزهای گذشته، ضمن محکومیت این وقایع، اظهار داشت: حملات صورت گرفته به مردم مظلوم فلسطین و افغانستان نشان داد که دشمن با دین مخالف است و هر جا که مسجد و یا محل سجده مسلمانان است را هدف قرار خواهد داد.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، خاطر نشان کرد: پیام امروز ما به این دشمنان بزدل این است که اگر شما خود را مرد میدان می‌دانید، با مردان جنگی ما همچون حاج قاسم ها وارد نبرد شوید، نه با کودکان و زنان بی پناه.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه رفتار روزهای گذشته دشمنان نشان داد که عملکرد آنها بر پایه جهل و حماقت است، مطرح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب این اقدام دشمن در به خاک و خون کشیدن بچه های دبستانی بی گناه، نشان دهنده عجز، ذلت و خواری آنها است.

مردم همدان اقدامات تروریستی در فلسطین و افعانستان را محکوم کردند

وی افزود: امروز هویت پست دشمن برای مردم سراسر عالم، روشن شده است و با ایستادگی تمام آزادمردان و مردان مقاومت ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی شما خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره اتفاقات شب گذشته و ترس رژیم اشغالگر قدس از توان نیروهای مقاومت، گفت: امیدواریم موشک‌های بیشتری از جانب مقاومت و قدس بر سر تل‌آویو، حیفا و اسراییل فرود آید و همان طور که حضرت امام(ره) و حضرت آقا فرمودند، هر چه زودتر شاهد محو شدن  اسرائیل از صحنه روزگار شود.

در ادامه این مراسم نیز با قرائت بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی صورت گرفته، حضار پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha