جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آئین تقدیر از داوطلبان طرح سردار شهید سلیمانی در خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با محکوم کردن جنایت وحشیانه داعش در افغانستان و به خاک و خون کشیدن بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز در کابل، گفت: داعش مولود آمریکا و نظام استکباری و صهیونیستی است و امروز هم با حمایت کشورهای غربی و جبهه استکبار و وهابیت در نقاط مختلف دست به جنایت می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در مراسم گرامیداشت هفته هلال‌احمر و تقدیر از داوطلبان طرح سردار شهید سلیمانی، با اشاره به جنایت وحشیانه داعش در افغانستان و به خاک و خون کشیدن بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز در کابل، اظهار کرد: متأسفانه نظام استکباری خوی وحشی‌گری پیدا کرده و روزبه‌روز خوی توحش او بیشتر می‌شود.

وی افزود: خباثت، وحشی‌گری و عدم توجه به حقوق بشر توسط استکبار روزبه‌روز بیشتر می‌شود؛ به‌گونه‌ای که امروز دروغ بودن ادعاهای غرب و نظام لیبرال دموکراسی در حمایت از انسانیت برای همه عیان شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: امروز می‌بینیم کشورهایی که در بحث امنیت دنیا خود را صاحب حق می‌دانند، در وحشی‌گری همه از هم بدتر هستند و هر روز در نقطه‌ای از دنیا خوی توحش خود را به نمایش می‌گذارند.

وی اظهار کرد: مردم مظلوم افغانستان در طول تاریخ رنج‌ها و محرومیت‌های زیادی از دست نظام استکباری کشیده‌اند، زمانی شوروی سابق در این کشور چه کشتارهایی کرد، چه خرابی‌ها و ویرانی‌هایی به بار آورد و بچه‌هایی را یتیم کرد. هنوز افغانستان بلند نشده بود نظام استکباری به کمک وهابیت قصه طالبان را به وجود آورد و طالبان هم کشتارهای فراوانی در این کشور کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: امروز هم می‌بینیم داعش که مولود آمریکا و نظام استکباری و صهیونیستی و مورد حمایت وهابیت است، در مدرسه دخترانه قریب به ۶۰ نفر دختر بی‌گناه محصل را می‌کشد و حدود ۲۰۰ نفر را به خاک و خون می‌کِشد و دل‌های والدین آن‌ها را در ماه رمضان می‌سوزاند.

وی با بیان اینکه این جنایت‌ها نماد غربت شیعه و مظلومان و مسلمانان و کودکان فلسطینی و افغانی است، افزود: دعا می‌کنیم با ظهور امام زمان (عج) از دست تعدیات و ظلم‌هایی که در دنیا می‌شود نجات کامل یافته، با قیام مهدی موعود (عج) نظام‌های استکباری همه سرنگون شده و دولت عدل در همه‌جا ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: البته با همه این وحشی‌گری‌های نظام استکباری، دشمنان راه به جایی نمی‌برند و خوشحال هستیم که جبهه مقاومت روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود تا بستر برای ظهور امام زمان (عج) بیشتر آماده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: روزی فلسطینی‌ها فقط با سنگ می‌جنگیدند؛ اما الحمدلله اکنون این قدرت را پیدا کرده‌اند که در یک شبانه‌روز بیش از هزار موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کنند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی جبهه مقاومت در ایران، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان به هم متصل شده و بسیج جهانی تشکیل می‌دهند تا در هنگام ظهور در رکاب حضرت باشند و بساط نظام استکباری را برچینند.

گفتنی است، برگزاری مانورهای ترکیبی جاده، ارتفاع و درمان، تقدیر از داوطلبان طرح سردار شهید سلیمانی، توزیع هزار و ۲۰۰ بسته غذایی و همچنین بازدید از بیمارستان صحرایی از دیگر برنامه‌های آئین گرامیداشت هفته هلال‌احمر در استان بود که امروز برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha