سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فلسطینی مجاہدین کے سامنے صیہونی درندوں کی پسپائی

حوزه/ مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور پیامی جنایت تکفیری‌ها در کشتار دختران و نو گلان امت اسلامی در افغانستان و هجوم صهیونیست‌های کودک کش به روزه‌داران نمازگزار در مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور پیامی جنایت تکفیری‌ها در کشتار دختران و نو گلان امت اسلامی در افغانستان و هجوم صهیونیست‌های کودک کش به روزه‌داران نمازگزار در مسجدالاقصی را محکوم کرد متن پیام به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین
إِنَّا مِنَ ٱلمُجرِمِینَ مُنتَقِمُونَ
جنایت تکفیری‌ها در کشتار دختران و نو گلان امت اسلامی در افغانستان از یک‌سو و هجوم صهیونیست‌های کودک کش به روزه‌داران نمازگزار در مسجدالاقصی و سپس قتل‌عام مردم عادی فلسطین، دوروی یک سکه‌اند که با حمایت پیدا و ناپیدای استکبار جهانی در کشورهای اسلامی در حال جنایت آفرینی است.
بر اساس آموزه‌های قرآنی از جهانیان می‌پرسیم: «بِأَی ذَنْبٍ قُتِلَتْ»؛ به کدامین گناه این مردم بی‌پناه را در شرق و غرب عالم به خاک و خون می‌کشند!؟ اگر سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری جرئت برخورد با این وحشی‌های قرن حاضر را ندارند، چرا با پول کشورهای تحت ستم تنها علیه آنان قانون‌های حقوق بشری را چماق می‌کنند. اگر یک‌هزارم این اتفاق در کشورهای اروپایی افتاده بود اکنون بوق‌های رسانه‌ای غرب گوش عالم را کَر کرده بودند و در جهان عزای عمومی اعلام می‌کردند.
مردم و انقلابیون زخم‌خورده افغانستان، اگر می‌خواهند این وضعیت خونین که با تأیید مستکبران انجام می‌گردد، تکرار نشود و روی آرامش ببینند، در سایه اسلام و قرآن، با یکدیگر متحد و با حمایت و استفاده از ظرفیت مدافعان حرم (فاطمیون) که اکنون به کشورشان بازگشته‌اند تا نابودی بقایای جریان تکفیری؛ مبارزه کنند. چراکه این دشمن به‌ظاهر خانگی، دست‌پرورده همان شیطان بزرگ است که فقط زبان قدرت می‌فهمد.
در این میان ملت عزیز ایران اسلامی همچون گذشته پشتیبان و حامی ملت‌های مظلوم و ستمدیده منطقه است و در کنار شما بزرگواران با عوامل استکبار جهانی مبارزه خواهد کرد. انقلاب اسلامی همواره، تکیه‌گاه گروه‌های مقاومت در منطقه بوده و خواهد بود.
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha