جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسرائیل

حوزه/ در حمله راکتی مقاومت به شهر اشغالی سدیروت حداقل ۳ صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، گردان های قسام در واکنش به حمله رژیم اسرائیل به برج الشروق در غزه و ترور جمعی از فرماندهان قسام، درحال حاضر با شلیک ۱۳۰ موشک، عسقلان و تیفوت و سدیروت را آماج حملات موشکی قرار داد.

خبرنگار العالم در غزه گزارش داد که در حمله راکتی مقاومت به شهر اشغالی سدیروت تا این لحظه ۳ صهیونیست زخمی شدند، حال یکی از شهرک‌نشینان مجروح در حملات راکتی مقاومت به سدیروت وخیم اعلام شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همزمان با این اعلام خبر دادند که آژیرهای خطر در تل‌آویو نیز فعال شده است، منابع صهیونیستی در عین حال گزارش دادند که در پی این حمله سنگنین، برق سدیروت قطع شده است، برخی منابع صهیونیستی نیز از وخامت حال شش صهیونیست در سدیروت خبر می‌دهند.

«کتائب ابوعلی المصطفی» شاخه نظامی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین نیز همزمان با این حمله اعلام کرد که امشب «بئر السبع» را هدف حمله راکتی قرار خواهد داد.

این حمله درست پس از آن صورت گرفت که منابع فلسطینی خبر دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با چند موشک برج «الشروق» را در مرکز شهر غزه منهدم کرده‌اند.

منابع فلسطینی شامگاه سه‌شنبه (دیروز) نیز گزارش داده بودند که رژیم صهیونیستی یک برج سیزده طبقه را در غزه منهدم کرده است؛ اقدامی که در پی آن، گروه‌های مقاومت غزه، تل‌آویو را موشک باران کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha