جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد: رهبر معظم انقلاب تحول را معنا کردند یعنی پیش برد آرمان‌های انقلاب و این کار جوانان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان اظهار داشت: رهبر انقلاب معمولا مهم‌ترین مسائل و مطالبشان را با جوانان مطرح کرده و این فرمایشاتی که اخیراً با دانشجویان راجع به مسئله تحول داشتند از مهم‌ترین مسائل امروز انقلاب و کشور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب معنای تحول را «پیش برد آرمان‌های انقلاب» عنوان کرده و این مهم، کار جوانان است؛ لذا با جوانان این مطلب بسیار مهم و اساسی را مطرح کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به جوانان باید اعتماد کرد، کار را به آنها سپرد، از آن‌ها استمداد جست، به آن ها در کارها مشارکت بخشید تا نقش آفرین بوده تا انقلاب به مقصد خودش برسد و تحول آن گونه که باید حق خودش را ادا کند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، در ادامه با بیان اینکه لازمه این کار، انتخابات است، خاطرنشان کرد: انتخابات در تحول نقش اساسی دارد و اگر این تحول به خوبی در ادامه انقلاب نقش بیافریند، حتما باید یک انتخابات هم پر شور و درست داشته باشیم، انتخاباتی که این تحول، مردم و جوانان و حقایق و ضرورت‌های جامعه را درک کند.

وی با اشاره به مسئله قدس و فلسطینیان تصریح کرد: فلسطینیان عزیز که به حق امروز مظلوم بوده و در خط مقدم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان های اسلام و در آزاد سازی قدس که متعلق به اسلام است دفاع می‌کنند و جان و خون می‌دهند و نیازمند حمایت هستند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: من از جوانان خوب و دانشجویانمان تشکر می‌کنم که در همین استان اعلام آمادگی کرده بودند. امروز به گونه‌ای پشتیبانی خودشان را فلسطینیان و مقاومت و همراهی خودشان را نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در پایان گفت: صهیونیست‌ها و استکبار بدانند چیزی از عمرشان باقی نمانده و ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی آن ها خواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha