پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: بیکاری که اکنون در کشور حاکم شده، به هیچ وجه شایسته نظام اسلامی نبوده و باید برای این معضل بزرگ راهکار اساسی تعریف کنیم و بی شک در این شرایط با انتخاب یک فرد اصلح می توان این مسئله را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در خطبه های نماز عید فطر شهر سنندج اظهار داشت: رسول اکرم (ص) می فرمایند که انسان مومن دارای ۴ ویژگی نیکوست که برای رسیدن به این ویژگی ها باید «تنگ نظری»، «بدخواهی»، «کینه» و « حسادت» را از دل خود بزداید.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: بنابراین انسانی که در مسیر حق قرار می گیرد باید بتواند که دلش را از هرچه کینه، حسادت و.. پاک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در ایام کرونا همه ملت ایران و مسئولان پای کار بودند و با جهاد و ورود به میدان اجازه ندادند که فشارهای معیشتی بیش از این بر مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر وارد شود؛ بنابراین باید قدردان این عزیزان در جبهه ایثار و مردمداری باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به جنایت چند روز گذشته در افغانستان توسط گروهک‌های تروریستی عنوان داشت: دشمنان علیه جهان اسلام موضع گیری بسیار خطرناکی گرفته اند و برای ایجاد دودستگی و تفرقه و آتش در میان مسلمین دست به هر جنایتی می زنند که جنایت افغانستان و نیز جنایات اسرائیلی ها علیه ملت مظلوم فلسطین نمونه ای از وضعیت است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سالجاری، تاکید کرد: انتخابات پیش رو برای ملت ایران بسیار سرنوشت ساز است، بنابراین امیدواریم که مردم ایران به مانند همیشه در این انتخابات هم حماسه آفرین باشند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: بیکاری که اکنون در کشور حاکم شده، به هیچ وجه شایسته نظام اسلامی نبوده و باید برای این معضل بزرگ راهکار اساسی تعریف کنیم و بی شک در این شرایط با انتخاب یک فرد اصلح می توان این مسئله را برطرف کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان سخنان خود گفت: ملت ایران باید با یک انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت مشکلات کشور را برطرف کنند که رسیدن به این مهم تنها با مشارکت همه جانبه ما در انتخابات تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha