جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حکومت افغانستان در مقابل ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی چاره‌ای بیندیشد

حوزه / مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان گفت: کشتار کودکان مظلوم و بی دفاع افغانستان در ماه مبارک رمضان، قلب انسان‌های آزاده را جریحه دار کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار، مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، با اشاره به آیه "وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا" کشتار بی گناه مردم مظلوم افغانستان را محکوم کرد و اظهارداشت: خبر انفجار تروریستی مرکز آموزشی «سید الشهداء (ع)» در کابل افغانستان و کشتار کودکان مظلوم و بی دفاع در ماه مبارک رمضان، قلوب انسان‌های آزاده با هر آئین و مسلکی را جریحه دار کرد.

این استاد حوزه ادامه داد: کشتار ناجوانمردانه مردم عادی برای رسیدن به اهداف شیطانی حادثه ای تازه در میان ملت های رنج کشیده به ویژه مسلمانان نیست. کشور افغانستان سالها است که از مشکلات داخلی رنج می‌برد و دولت‌های ستمگر مانع از رسیدن این کشور به آرامش هستند و اکنون نیز این کشور به دست دشمنان شقی، قربانی اهداف شوم و تجاوز طلبانه گشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین باوقار، با بیان این که حکومت افغانستان باید در این زمینه چاره اندیشی کند خاطرنشان کرد: انتظار می رود حکومت افغانستان در مقابل ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی چاره‌ای اندیشد و اقدامات مناسبی را در نظر بگیرد.

وی تنها نگذاشتن و دفاع از ملت بی‌پناه افغانستان را وظیفه جامعه جهانی دانست و اظهار داشت: جامعه جهانی نیز وظیفه دارد ملت بی‌پناه افغانستان را در این شرایط سخت تنها نگذاشته و اجازه ندهد نقشه شومی را که ستمگران برای آینده این کشور ترسیم کرده اند، اجرا شود و در نتیجه شمار بیشتری از مردم بی‌گناه هدف حملات جنایتکارانه ظالمان قرار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین باوقار، در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهادت دانش‌آموزان و مردم بی‌گناه افغانستان، این حادثه اسف بار را به ملت و دولت افغانستان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه، علو درجات این شهدا و بهبودی و سلامت مجروحان آن را از درگاه احدیت مسالت دارم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha