سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 958653
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
مستند دمی درنگ

حوزه/ مجموعه ی مستند علمی پژوهشی "دمی درنگ" با موضوع شگفتی های خلقت انسان از بعد روح و روان از شبکه قرآن، مهمان خانه های گرم شما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجموعه ی مستند علمی پژوهشی  "دمی درنگ" با موضوع شگفتی های خلقت انسان از بعد روح و روان  از شبکه قرآن مهمان خانه های گرم شما خواهد بود.

بر اساس این گزارش: این مجموعه به تهیه کنندگی و کارگردانی ابراهیمم جاهد و  نویسندگی حجت الاسلام عباس سلطانی ثانی در ۵۰ قسمت در گروه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما تهیه شده است.
 مجموعه "دمی درنگ"  نگاهی متفاوت به پشت صحنه خلقت آدمی است، شنیده ها و دیده های تازه ای دارد، برای انسان خسته از زندگی تکراری، تازه هایی برای، روز از نو روزی از نو
در این مجموعه که با حضور ۶۰ نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه های مطرح کشور تولید شده ، به موضوعات اصلی مرتبط با روح و روان انسان پرداخته شده است .تیم تولید مجموعه در تلاش بوده اند که پاسخگوی سوالات فراوان در زمینه روح و روان باشند که از جمله مهمترین آنها می توان به  تفاوت روح ، روان ، نفس ، عقل ، دل و حالات روح و روان در مواردی همچون خواب،کما، مرگ و توانمندیهای روح و روان انسان که او را از سایر موجودات متمایز میکند،اشاره کرد. این مجموعه روزهای سه شنبه،چهارشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن و معارف پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha