جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: حرف های تخریبی در آغاز راه ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری، با اخلاق اسلامی و توصیه های امامین انقلاب همخوانی ندارد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، رعایت اخلاق در بیان، شرط حضور در انتخابات دانست و گفت: برخی داوطلبین ریاست جمهوری به جای تاختن به آبروی و جایگاه مسئولیتی سایر نامزدها، بهتر است برنامه های خود را بیان کنند.

 معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه افزود: عمل به رهنمودهای امامین انقلاب در خصوص انتخاب اصلح، تنها راه شکست تحریم های ناجوانمردانه و چرخش دوباره سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم است.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: کسانی که شبانه روز به دنبال کم کردن فشار حداکثری و جلوگیری از توقف چرخ تولید و صنعت هستند، مورد غضب خط تخریب قرار گرفتند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشت مردم در این روزها، نتیجه غفلت دست اندرکارانی است که به وظیفه نظارتی خود بر عملکرد دولت و وضعیت بازار بی اهمیت بودند.

وی در پایان گفت: فرصت طلبان برای رسیدن به صندلی قدرت با تخریب رقبا، مسیر تضعیف و شبهه پراکنی را علیه فرزندان انقلابی کلید زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha