جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تسلیت

حوزه / شخصیت ها و سازمان های مختلف در پیام های جداگانه درگذشت والده نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شخصیت ها و سازمان های مختلف در پیام های جداگانه درگذشت والده نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت آیت الله العظمی سبحانی

بسمه  تعالی
حضور محترم حجة الاسلام و المسلمین آقای  سید محمد علی آل هاشم - دامت برکاته

خبر درگذشت والده مکرمه و متعلقه حضرت آیت الله آقا سید محمد تقی آل هاشم را با کمال تاسف و تاسف دریافت کردم
بدین وسیله مراتب تسلیت خود را معروض داشته و برای آن مرحومه علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل خواهانم
درخواست میشود تسلیت اینجانب را به حضرت والد و سایر بستگان برسانید.

با تقدیم احترام
جعفر سبحانی

پیام تسلیت مدیر مرکزخدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

"انا لله و انا الیه راجعون" 

درگذشت متعلقه محترمه حضرت آیت ا... حاج سیدتقی آل هاشم و مادر مکرمه حضرت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ، نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز و خاندان مکرم آل هاشم را تسلیت عرض می نمایم.

امید است سالها تلاش و مجاهدت و همراهی با عالم وارسته حضرت آیت الله آل هاشم و تربیت فرزندانی برومند و اثر گزار برای جامعه اسلامی بویژه شخصیتی همچون نماینده محترم ولی فقیه در استان که مایه مباهات و افتخار روحانیت و نظام است مایه علو درجات آن مادر سفر کرده گردد.

 از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر واجر مسئلت مینایم.

سید ابوالفضل موسوی آقداش 
مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی

پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنّا لله و إِنا إلیه راجعون 

درگذشت همسر مکرمه آیة الله آل هاشم و والده محترمه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد علی آل هاشم را به بیت ایشان و بازماندگان، تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه احدیت خواستاریم. 

عبدالمجید باقری بنابی

پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم دام عزه العالی

سلام علیکم بماصبرتم

خبر درگذشت  بانوی بافضیلت، مرحومه حاجیه خانم ناظمی والده ی مکرمه حضرتعالی  و همسر بزرگوار آیت الله حاج سید محمدتقی آل هاشم که پس از مدتی بیماری و تحمل مشکلات جسمی دار فانی را وداع گفته اند، موجب تأثر و تالم گردید.

این جانب مصیبت فقدان این بانوی بزرگوار را که در حیات با برکت خود خدمتگزاری به فرزندان پیامبر را برای خود توفیق و افتخار می دانست و در دامان پر مهر خود فرزندان صالح و ارزشمندی را تربیت نمود،  به حضرتعالی و بیت شریف تسلیت می گویم.

از خداوند متعال می خواهم آنمرحومه را  مشمول رحمت خاصه ی خود بگرداند و با اهل بیت پیامبر محشور و همنشین بفرماید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای آذربایجان شرقی

انا لله و انا الیه راجعون 

ارتحال ذریه آل رسول صلی الله علیه و آله بانوی

 مکرمه، متعلقه حضرت آیت‌الله آل هاشم و والده ماجده نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این بانوی مجلله فرزندان عالم و فرهیخته به نظام اسلامی تحویل داده است که فرزند ارجمند و بزرگوارش در سنگر امامت جمعه مشغول نشر معارف اسلامی و اهلبیت علیهم السلام و مکتب امامین انقلاب حضرت امام ومقام معظم رهبری و  خدمت به مردم ولایتمدار تبریز و استان آذربایجان شرقی می باشند. 

یاد و نام این مادر گرانقدر در تاریخ بانوان نمونه و الگوی آذربایجان ثبت و ضبط خواهد شد. 

به روح ملکوتی آن مرحومه درود و سلام می فرستیم و از خداوندمنان برای ایشان حشر با اجداد طاهرینش و برای خاندان مکرم آل هاشم و خصوصا نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم. 

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای آذربایجان شرقی

پیام تسلیت امام جمعه بخش لیلان 

در پی ارتحال والده مکرمه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز

مَن عَمِلَ صالِحًا مِن ذَکَرٍ أَو أُنثیٰ وَهُوَ مُؤمِنٌ فَلَنُحیِیَنَّهُ حَیاةً طَیِّبَةً ۖ وَلَنَجزِیَنَّهُم أَجرَهُم بِأَحسَنِ ما کانوا یَعمَلونَ(۹۷ نحل)

استاد معظم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز

سلام علیکم 

اینجانب و اهالی ولایتمدار بخش لیلان ارتحال والده مکرمه  را به محضر حضرتعالی و ابوی گرامی و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال صبر و اجر برایتان
 مسئلت می کنیم 
و با استناد به آیه ۹۷ سوره مبارکه نحل (هر کس کار شایسته‌ای انجام دهد، خواه مرد باشد یا زن، در حالی که مؤمن است، او را به حیاتی پاک زنده می‌داریم؛ و پاداش آن‌ها را به بهترین اعمالی که انجام می‌دادند، خواهیم داد.)

امیدواریم که خداوند متعال به والده مکرمه که حیات طیبه خود را در راه تربیت و پرورش فرزندی همچون حضرتعالی صرف کرده اند که حقا و انصافا موجب افتخار شبکه نورانی امامت جمعه هستید، پاداش نیکو برایشان عنایت فرماید و با حضرت صدیقه طاهره همجوارشان گرداند.

علی غفاری امام جمعه بخش لیلان 
و مردم ولایتمدار بخش لیلان 

پیام تسلیت امام جمعه مرند

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلین حاج آقای آل هاشم دامت برکاته نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، وفات والده مکرمه را به حضرتعالی و والد مکرم حضرت آیت الله حاج سید محمدتقی آل هاشم و بیت مکرم و مردم ولایت مدار استان تسلیت گفته و برای روح آن مرحومه از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات و برای والد مکرم و جنابعالی و دیگر بازماندگان صبر و اجر، مسئلت مینمایم.

علی نعمت زاده امام جمعه مرند

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی

 پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

خبر تالم‌بار درگذشت حاجیه خانم ناظمی، همسر گرامی حضرت آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم و والده مکرمه حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز را دریافت کردم.

این بانوی مومنه پابه‌پای همسر محترمشان، در امر ترویج فرهنگ اسلام ناب و سیره اهل بیت (ع) در شهرمان تلاش کرده و با تربیت فرزندانی مومن و برجسته، رهروی راستین بانوی خوبی‌ها، حضرت فاطمه (س) بوده‌اند.

 اینجانب فقدان این بانوی مومنه را به خاندان محترم آل‌هاشم و مردم متدین تبریز و آذربایجان تسلیت گفته و برای روح آن مرحومه از درگاه خداوند متعال علّو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم".

همچنین فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و مدیران استان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت والده مکرمه امام تبریز را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا مرکز آذربایجان شرقی این ضایعه دردناک را به امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سوگواران این مادر گرامی تسلیت گفته و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر جمیل مسئلت دارد.

محمدرضا پورمحمدی

پیام تسلیت رئیس کمیسیون آموزش مجلس

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم

 نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

سلام علیکم‌ بماصبرتم

درگذشت مادر مکرمه،ذریه حضرت زهرا و پرهیزگارتان حاج خانم ناظمی موجب تألم و تاثر اینجانب گردید.

این همسر و مادر مومنه و فداکار با توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و ایمان راسخ در طول زندگی پرثمرشان توانسته فرزندانی پاک و اسلامی تربیت نماید.

اینجانب این مصیبت را به آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم این روحانی مبارز و انقلابی و حضرتعالی و فرزندان محترم این مرحومه تسلیت میگویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم .

دکتر علیرضا منادی نماینده مردم شریف تبریز،اذرشهر و اسکو در مجلس و رئیس کمیسیون آموزش مجلس

پیام تسلیت دفتر نمایندگی ولی فقیه، حفاظت و کارکنان بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز

بسم الله الرَّحمنِ الرَّحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجعون

سلام علیکم بما صبرتم

حضرت آیت ا...العظمی سید محمد تقی آل هاشم و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی

خبر درگذشت بانوی پارسا ذریه حضرت فاطمه الزهرا(س)، متعلقه ماجده حضرتعالی و والده محترمه امام جمعه محبوب شهر تبریز،طاب ثراها مایه تأثر و اندوه شد، این مصیبت را به جناب عالی و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌کنیم و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و علو درجات آن فقیده سعیده و صبر و شکیبائی و پاداش نیک الهی را برای شما و بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانیم.

 ریاست ، دفتر نمایندگی ولی فقیه ، حفاظت و کارکنان بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز

پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

بسم الله الرحمن الرحیم
نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

درگذشت مرحومه حاجیه خانم ناظمی، والده ارجمند و گرانقدر جنابعالی و همسر محترمه حضرت آیت الله آل هاشم موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

اینجانب این ضایعه را به شما، بیت مکرم و وابستگان آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه کبریایی برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برای جنابعالی و عموم داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورامسئو

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی

خبر درگذشت مادر بزرگوارتان موجب تأثر و تألم فراوان گردید. اندوه فقدان مادر آن‌قدر جان‌کاه و طاقت‌فرسا است که تنها تسلای آن، یاد و نام خداوند بلندمرتبه و صبور است.

اینجانب به نمایندگی از جهادگران دانشگاهی استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت به حضرتعالی و خانواده محترمتان، از درگاه حضرت احدیت برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت الهی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha