پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: جنگ امروز دشمن علیه ایران متمرکز بر مسائل اقتصادی است و مقام معظم رهبری هم در تمام سال‌ها گذشته فرمودند آن چیزی که در مقابل دشمن بُرنده‌تر از توپ و تانک و موشک است ، اقتصاد قوی و پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز  در نشستی با اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: سه عنصر ایمان، رهبری و وحدت موجب شد که طومار حکومت ستم شاهی در ایران پیچیده شود و نظامی اسلامی مبتنی بر آموزه های قرآنی در کشور مستقر شود.

وی خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات جهانی و ایده پردازان غرب و شرق را برهم زد و به همه نشان داد که اسلام کامل ترین و جامع ترین مکتب برای حکومت است.

علی بخشی ادامه داد: حکومت اسلامی ضامن اجرای اسلام است و انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حکومت اسلامی را که از صدر اسلام به فراموشی سپرده شده بود برقرار کرد.

وی اظهار کرد: دشمن برای القای شبهات در اذهان عمومی به ویژه جوانان از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای استفاده می‌کند و این اقدام، آسیب‌هایی را به وجود آورده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی ایران از ابتدا تاکنون به دنبال کمرنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی هستند که  تحریف و تحریم از جمله ابزارهای نوین دشمنان علیه نظام اسلامی ایران است.

علی بخشی بیان کرد: رهبر معظم  انقلاب اسلامی  همیشه به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب مسئولان نظام را به بصیرت‌افزایی برای مقابله با توطئه تحریف دشمنان توصیه کرده است.

وی به موضوع  مهم مسائل اقتصادی در کشور پرداخت و بیان کرد:  جنگ امروز دشمن با ایران متمرکز بر مسائل اقتصادی است، چرا که مقام معظم رهبری هم در تمام سال‌ها گذشته فرمودند که راه حل مشکلات تقویت بنیان اقتصادی است و آن چیزی که در مقابل دشمن برنده‌تر از توپ و تانک و موشک، اقتصاد قوی و پایدار است.

وی ادامه داد: با تکیه بر توان داخلی می توانیم مشکلات اقتصادی کشور و اشتغال جوانان را برطرف نماییم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha