سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مردم با خرید کالاهای ایرانی و حمایت از صنعتگران به تولید محصولات در کشور رونق دهند.

به گزارش  خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در بازدید از شرکت باریج اسانس کاشان، تولید را از جمله ضرورت‌های مهم کشور دانست و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در نبرد اقتصادی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن این نظام مقدس در جهان هستند.

امام جمعه کاشان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توسط رهبر فرزانه انقلاب را تدبیری هوشمندانه بیان کرد و افزود: این مهم نشانگر دغدغه و نگاه آسیب‌شناسانه ایشان به مسائل اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه تولید هرگونه محصول و ایجاد اشتغال تیری به چشم دشمن است، تاکید کرد: شعار «ما می‌توانیم» باید در جامعه تبیین، نهادینه و به یک باور و فرهنگ عمومی تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، تربیت نیروی کارآمد در جامعه را یادآور شد و تصریح کرد: نیروی انسانی کارآمد در جامعه بیکار نمی‌ماند و اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال در کشور برطرف شود باید نیروی کارآمد، متعهد، مجرب و با انگیزه تربیت شوند تا در عرصه تولید نقش آفرینی کنند.

آیت‌الله سلیمانی در خصوص صادرات محصولات شرکت باریج اسانس به کشورهای مختلف جهان و از جمله چین نیز گفت: این مهم بیانگر رشد علمی و برخورداری این شرکت از نیروی های کارآمد و توانمند است.

عضو خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از جایگاه شرکت باریج اسانس در داخل و خارج از کشور، یادآورشد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران بدون هیچ واهمه‌ای به سمت پیشرفت و توسعه در جهان گام برمی‌دارد که البته این مهم نیازمند همت و تلاش‌ مضاعف برای برطرف کردن مشکلات و موانع تولید در کشور است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مهندس حسین حجازی، حسن نیت مرحوم حجازی و میراث‌داری فرزندان را ستود و گفت: فرزندان دست به دست هم دادند و کار پدر را ادامه دادند، بسیار حائز اهمیت است.

      

مردم با خرید کالاهای ایرانی به تولید محصولات داخلی رونق ببخشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha