سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/آیین ترتیل خوانی جوانان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

حوزه/ رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به انعکاس بیش از ۴۸ هزار دقیقه برنامه رسانه‌ای از حرم مطهر بانوی کرامت از همکاری شبکه ‎های یک، دو، سه، پنج، قرآن،افق، امید، شما، نور، جام جم، ولایت، هدایت، رادیو معارف و رادیو قم در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمرتضی موسویان اظهار کرد: اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس در ماه مبارک رمضان در مجموع ۴۸ هزار و ۴۸۵ دقیقه تولیدات رسانه‌ای از جمله پخش زنده، تولیدی و کلیپ و ویدیو به رسانه ملی و شبکه‌های استانی صدا و سیما ارائه کرده است.

وی با اشاره به پخش برنامه‌های حرم مطهر در شبکه‎های یک، دو، سه، پنج، قرآن، افق، امید، شما، نور، جام جم، ولایت، هدایت، رادیو معارف و رادیو قم، گفت: پخش زنده سخنرانی مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و ترتیل خوانی حرم مطهر بانوی کرامت از  شبکه سه سیما و پخش زنده مناجات‌خوانی حرم مطهر از شبکه یک سیما پر مخاطب‌ترین برنامه‌های رسانه ملی در میان برنامه‌های معارفی بوده است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: مراسم احیاء شب‌های قدر، ویژه برنامه‌های ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها و قرائت دعاهای ندبه و کمیل در طول ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های ملی و استانی صدا و سیما پخش شده است.

وی به تولید برنامه‌های ضبطی در حرم مطهر و پخش آن از شبکه‌های مختلف سیما اشاره کرد و گفت: تولید سخنرانی‌های مذهبی شبکه‌های یک، جام جم، قم، ولایت و قرآن و همچنین تولید کلیپ‌های هفت دقیقه‌ای سخنرانی برای شبکه‌ پنج سیما، تولید کلیپ‌های کوتاه مناجات‌خوانی مهدی سلحشور برای شبکه قرآن، تولید دعای روزانه ماه رمضان برای شبکه‌های یک، دو، قم، امید و شبکه‌های ماهواره‌ای و تولید دعای افتتاح برای پخش از شبکه قرآن از جمله مهم‌ترین دستاوردهای تولیدی حرم مطهر در ماه مبارک رمضان بوده است.

موسویان ابراز کرد: پخش ترتیل‌خوانی جوانان و نوجوانان از شبکه‌های امید، قم، هدهد و شاد از دیگر برنامه‌های تولیدی اداره رسانه در ماه مبارک رمضان بوده است و امسال برای نخستین بار مراسم احیاء ویژه نوجوانان در حرم مطهر تولید و از شبکه امید پخش شده است.

وی ادامه داد: شبکه ماهواره‌ای هدایت و رادیو قم نیز هر شب از حرم مطهر بانوی کرامت رأس ساعت ۲۲ به صورت زنده تولید برنامه داشتند.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: برنامه مستند شهید ایمانی در یازدهم ماه مبارک رمضان از شبکه افق منعکس شد و برنامه زنده تلویزیونی سمت خدا نیز در روز چهارم ماه مبارک رمضان به صورت زنده از حرم مطهر بانوی کرامت به روی آنتن شبکه ۳ سیما رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha