چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 958852
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
انتخاب اصلح

حوزه/ دوره تربیت مربی با عنوان «انتخاب اصلح» با هدف مشارکت حداکثری بر اساس بیانات مقام معظم رهبری ویژه طلاب سطوح ۲، ۳ و ۴ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، با توجه به اهمیت فراوان انتخابات پیش رو و ضرورت توانمندسازی طلاب، اساتید و حوزویان نسبت به تبیین ضرورت و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، اداره امور سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی این حوزه در نظر دارد با همکاری کانون انقلاب اسلامی (مدرسه علمیه عباسقلی خان)، دوره تربیت مربی با عنوان «انتخاب اصلح با هدف مشارکت حداکثری بر اساس بیانات مقام معظم رهبری» را برگزار کند.

بررسی و تحلیل مباحثی همچون «چرا باید رأی دهیم؟»، «علاج مشکلات اقتصادی کشور چیست؟» و ...، از موضوعات این دوره عنوان‌شده است.

دوره تربیت مربی انتخاب اصلح به‌صورت فشرده از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ عصر پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره ۲ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان واقع در میدان ده دی، بین خیابان امام خمینی(ره) ۳۲ و ۳۴ برگزار می‌شود.

طلاب سطوح ۲، ۳ و ۴ برای ثبت‌نام در این دوره تا ۲۷ اردیبهشت می‌توانند از طریق سایت مدرسه علمیه عباسقلی خان به آدرس اینترنتی magk.ir اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند از طریق کانال معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان در پیام‌ رسان ایتا به نام "فتح" به نشانی https://eitaa.com/howzehfarhang یا ارتباط با آی دی @mohammadshenavaei اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha