پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تقدیم قرآن کریم

حوزه/با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، یک جلد کتاب کریم از سوی رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید ماموستا برهان عالی تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز یک جلد قرآن از سوی رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید ماموستا برهان عالی تقدیم شد.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: در راه اعتلای انقلاب، شهدای زیادی به ویژه شهدای روحانی اهل سنت جان خود را فدا کرده‌اند که همه باید قدردان خانواده‌های این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد:  از ابتدای انقلاب تاکنون دیده می‌شود که برخی از علمای اهل سنت توسط جریانات تندرو و تکفیری به جرم اعتدال و میانه‌روی به شهادت می‌رسند که این یک جنایت در هیچ قاموسی نمی‌گنجد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به شخصیت شهید ماموستا برهان عالی، افزود: جریان‌های تکفیری که با کمال قباحت مدعی اسلام هستند این عالم اهل سنت را در ماه مبارک رمضان و آن هم با زبان روزه به شهادت رساندند.

گفتنی است، شهید ماموستا برهان عالی در سن ۵۶ سالگی، ۲۲ رمضان سال ۸۸ پس از اقامه نماز و در شب‌های قدر توسط جریان‌های تکفیری ـ صهیونیستی در شهر سنندج به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha