جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ توزیع و بسته بندی  بسته های معیشتی آستان قدس رضوی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از توزیع ۱۸۲۳ بسته معیشتی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

 سمیه عزیزی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران طلبه و مبلغ در ماه مبارک رمضان برنامه های دینی و فرهنگی گسترده ای را با برگزاری جلسات و همچنین در فضای مجازی برای افراد جامعه برگزار کرده اند افزود:در اجرای برنامه های دینی فرهنگی ماه مبارک رمضان بیش از ۴۲۰ بانوی طلبه و مبلغ حضور داشتند . 

وی برگزاری محافل انس با قرآن، پاسخگویی به احکام و سؤالات شرعی، تبیین فرهنگ عفاف و حجاب، اجرای کمک های مومنانه، برگزاری نشست های انتخاب اصلح و ارائه راهکارهای لازم برای افزیش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین اجرای برنامه های دینی، فرهنگی و اجتماعی در شبکه شاد را از مهمترین فعالیت خواهران مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد . 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان از تلاش خواهران مبلغه برای جمع آوری کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد:در ماه رمضان ۱۸۲۳ بسته معیشتی شامل اقلام مواد غذایی سبد خانوار جمع آوری و بین نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha