جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان این‌که نهاد خانواده اصلی‌ترین و محوری‌ترین نهاد اجتماعی در هر کشوری است، گفت: توانمندسازی خانواده اصلی‌ترین سیاست سازمان بهزیستی است.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در رشد و تعالی جامعه اظهار داشت: خانواده بستر تولد، رشد، پرورش، تربیت و تعالی انسان‌ها است.

وی ادامه داد: خانواده محیطی است که در آن امکان درمان تمام مشکلات بشر به‌صورت طبیعی فراهم است و در واقع با نیروی محبت و دوستی می‌توان دشوارترین سختی‌ها را حل کرد.
پهلوانی تصریح کرد: خانواده سالم دارای کارکردهای مختلفی در ابعاد تربیتی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، اقتصادی و ... می‌باشد و با تحولات دنیای جدید و رشد افسارگسیخته فضای مجازی این نهاد متعالی در معرض خطر است و دشمنان قسم‌خورده دین و جوانان و میهن یکی از راه‌های تسلط خود بر ذهن و جان جوانان را تضعیف کانون خانواده ایرانی و تخریب کارکردهای ارزنده آن می‌دانند.
وی به اهمیت نهاد خانواده در تصمیم‌گیری‌های سازمان بهزیستی اشاره کرد و بیان داشت: سازمان بهزیستی کشور که مولود انقلاب اسلامی است با هدف تکریم خانواده و بر اساس اصول ۲۱ و ۲۹ قانون اساسی تشکیل شده است و توانمندسازی خانواده اصلی‌ترین سیاست این سازمان است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha