جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست علمی

حوزه/ اولین نشست علمی پژوهشی از سلسله نشست‌های مرکز با عنوان «رویکرد نوین به نقش تسهیل گرانه دین در تشکیل خانواده و فرزندآوری» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز ملی مطالعات و سنجش دینداری با همکاری موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران و قطب تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی قم، اولین نشست علمی پژوهشی از سلسله نشست‌های مرکز با عنوان «رویکرد نوین به نقش تسهیل گرانه دین در تشکیل خانواده و فرزندآوری» را برگزار می کند.

برخی از محورهای بحث عبارتست از تبیین وضعیت کنونی باروری کشور بر اساس نظریه گذار جمعیت، علل و عوامل کاهش باروری، بررسی ظرفیت های دین در ازدواج و فرزندآوری و سه حوزه کلی اصلاح وضعیت دولت (نظیر مشوق ها و مجازات ها)، بازار (ثبات وضعیت اقتصادی و بنگاه های تسهیلگری و یاریگری) و دین.

ارائه دهنده  دکتر سید آرش وکیلیان (دکتری سیاستگذاری فرهنگی) و ناقد خانم دکتر مریم اردبیلی (دکتری آینده پژوهی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم) می باشند.

گفتنی است: زمان سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ساعت ۱۶ الی ۱۸ است و لینک ورود به نشست های مرکز ملی مطالعات و سنجش دینداری  https://www.skyroom.online/ch/tu۱۴۰۰/isr.ut می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha