پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 959015
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تلویزیون اینترنتی

حوزه/ با آغاز سال جدید معنوی و حلول ماه شوال، تلویزیون اینترنتی "پاسخ " راه اندازی و پخش آزمایشی آن با اینترنت رایگان برای مخاطبان شروع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،این شبکه تلویزیون اینترنتی با هدف ارائه پاسخهای چند رسانه ­ای و روزآمد به شبهات در بستر رسانه و فضای مجازی و با همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه ­های علمیه راه اندازی شده است. حجت الاسلام پیشاهنگ معاون ارتباطات و چندرسانه ­ای این مرکز به خبرنگار ما گفت: تلویزیون اینترنتی پاسخ، یکی از چندین طرح رسانه ­ای مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات است که با هدف روزآمد سازی فرایند پاسخ به شبهات و ارائه آن در بسترهای نوین اجرا شده است و بزودی طرح های دیگری رونمایی خواهد شد. وی همچنین خبر داد در حال حاضر نیز تلویزیون  اینترنتی پاسخ، هر هفته چهارشنبه ­ها ساعت ۱۷ به بحث و گفتگو و ارائه پاسخ به شبهات روز می­پردازد و با افزایش کمی و کیفی برنامه­ ها در یک برنامه مشخص و منسجم، به حول و قوه الهی تا عید سعید غدیر خم امسال، پخش برنامه ­ها به چهار روز در هفته خواهد رسید که شامل برنامه­ های زنده، تولیدی و تأمینی خواهد بود.

همچنین علاقه مندان به مباحث مرتبط با پاسخگویی به شبهات دینی می­ توانند نشستها و مدارس شبهه پژوهی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات را به صورت زنده از این شبکه مشاهده نمایند.

 ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه نیز، مدرسه شبهه پژوهی معرفت شناسی با سخنرانی و تدریس اساتید برجسته حوزه ­های علمیه، حجج اسلام حسین زاده، مصباح، شریفی، عبداللهی و همچنین اساتید دانشگاه آقایان دکتر عارفی و دکتر عبدی به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی پاسخ پخش خواهد شد.

تلویزیون اینترنتی پاسخ از طریق آدرس pasokh.tv با اینترنت رایگان قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha