جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه کرامت

حوزه/ ستاد بزرگداشت دهه کرامت با حضور نمایندگان ۳۲ نهاد ملی، اعتاب مقدس و بقاع متبرک کشور در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هر ساله از سالروز میلاد بانوی کرامت هم‌زمان با یکم ذوالقعده تا سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام که ۱۱ ذوالقعده است به‌عنوان دهه کرامت برنامه‌های مختلف در سطح کشور دنبال می‌شود.

ستاد ملی بزرگداشت دهه کرامت نیز با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مهم و مجموعه‌های مختلف از جمله اعتاب مقدس و بقاع متبرک با شیوع ویروس کرونا در راستای سیاست‌گذاری، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف در دهه کرامت تشکیل می‌شود.

از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع افراد، برنامه‌های دهه کرامت با محدودیت‌هایی روبرو بوده است اما دست‌اندرکاران تلاش کرده‌اند تا بزرگداشت این دهه با بهره‌مندی از بسترهای رسانه‌ای و فضای مجازی به شیوه مطلوب دنبال شود.

امروز نیز نخستین نشست ستاد ملی هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با همراهی نمایندگان نهادها، اعتاب و بقاع در بستر فضای مجازی برگزار و در این نشست مجازی بر لزوم بسیج ظرفیت‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های این دهه تاکید شد.

سند محتوایی دهه کرامت ۱۴۴۲ که توسط کارگروه محتوایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت به ریاست آستان مقدس بانوی کرامت تهیه شده نیز در این نشست ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha