پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام ارزانی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به تقارن دهه کرامت و ایام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید از فضای دهه کرامت برای جلب مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت‌شان و نیز توجه به مسئله فلسطین در بعد بین‌الملل استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور امروز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه به صورت وبینار مجازی برگزار شد.

در این نشست مجازی، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در این نشست با اشاره به تقارن دهه کرامت و ایام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مقام معظم رهبری بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند به همین جهت لازم است، از فضای دهه کرامت برای جلب مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت‌شان استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی ها ممکن است که دشمنان در این عرصه درصدد ایجاد موانع و مایوس کردن مردم باشند، بنابراین همه باید برای حضور حداکثری بدون هیچ جانبداری از کاندیدایی خاص، فعالیت داشته باشند.

ارزانی با اشاره به قتل عام بی سابقه کودکان و نوجوانان فلسطینی، تاکید کرد: لازم است در عرصه بین الملل در ستاد بزرگداشت دهه کرامت به بحث فلسطین نیز توجه شود و کمیته بین الملل شورای دهه کرامت پیرامون جریان سازی و اعتلای مقاومت با تکیه بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین اهتمام داشته باشد.

وی بر لزوم تشکیل ستادهای استانی دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: از دستگاه ها و نهادهای عضو این شورا تقاضا می شود که ابلاغیه های استانی و ستادی را به زیرمجموعه ها ابلاغ کنند. ضمن اینکه ضرورت دارد از ظرفیت رسانه ملی، رسانه های استانی، مکتوب و دیداری و شنیداری و همچنین فضای مجازی برای پرشورتر شدن فضای دهه کرامت بهره ببرند.

 ارزانی با اشاره به تدارک برنامه های ویژه از سوی اعتاب مقدسه برای دهه کرامت بیان کرد: ستاد بزرگداشت دهه کرامت نیز باید این برنامه ها را مورد توجه قرار دهد. علاوه برآن با توجه به اینکه نمایندگان ولی فقیه در استان ها جایگاه ویژه ای دارند، ضرورت دارد که اعضای شورا در برنامه با آنها هماهنگ بوده از نقطه نظرات آنها نیز استفاده کنند.

رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به عملیاتی کردن شعار دهه کرامت و عناوین روزهای آن خاطرنشان کرد: تا آغاز دهه کرامت، دستگاه های عضو در بستر فضای جلسات مشترکی را برای تبادل نظر و ارایه گزارش از برنامه های خود تشکیل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha