شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی

حوزه/ مدیر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت ۱۶ هزار نفر خدمت در حوزه‌های مختلف انتظامی و خدماتی طی ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان ۱۶۰ هزار ماسک یکبار مصرف میان زائران حرم مطهر توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی طی با بیان اینکه خادمان حرم مطهر در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روند خدمت‌رسانی به زائران را دنبال کردند، اظهار کرد: هر چند با محدودیت‌های مختلف روبرو بودیم اما تلاش کردیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی خادمان حرم در بخش‌های مختلف عنوان کرد: طی ماه مبارک رمضان روزانه ۵۰۰ نفر در بخش‌های مرتبط با مدیریت حرم مطهر به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند که این تعداد در شب‌های قدر به هزار نفر نیز رسیده است.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری مراسم احیای شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، علاوه بر حفظ فاصله اجتماعی، در هر مراسم احیا ۱۰ هزار ماسک یکبار مصرف میان زائران توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در شب‌های قدر به همت خادمان حرم مطهر صحن‌ها و خیابان‌های اطراف حرم مطهر با استفاده از ۳۰ هزار متر مربع فرش، مفروش شدند، اظهار کرد: در شب‌های قدر فضاهای مختلف حرم به بخش‌های برادران، خواهران و خانوادگی تفکیک شد.

عبدی از توزیع ۱۰ هزار بطری آب معدنی در شب‌های قدر یاد کرد و گفت: برای تسهیل تردد زائران و جلوگیری از ازدحام مبادی تشرف به حرم مطهر از ۸ به ۱۱ ورودی افزایش یافت و از ظرفیت مدرسه علمیه فیضیه نیز استفاده شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری امنیتی انتظامی، امدادی و بهداشتی نهادها و ارگان‌های مختلف شهری در راستای برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان حرم مطهر خاطرنشان کرد: امور مرتبط با مراسم از جمله نورپردازی، صوت، ایمنی، ابزارهای موردنیاز برای تفکیک و تامین آب شرب به شیوه مطلوب توسط خادمان مدیریت حرم مطهر دنبال شده است.

عبدی یادآور شد: طی ماه مبارک رمضان روزانه پنج هزار ماسک یکبار مصرف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میان زائران توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha