شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کرمانشاه گفت: قطعا نصب العین قرار دادن فرامین امامین انقلاب و توجه به ملاک های مشخص شده در انتخاب اصلح، می تواند مانع از تکرار حوادث تلخ گذشته باشد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تأکید بر این که انتخاب اصلح ناجی وضعیت کنونی جامعه اسلامی خواهد بود، بیان کرد: قطعا مقطع حاضر، یکی از حساس ترین مقاطع عمر انقلاب مردمی در این کشور است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری( حفظه الله تعالی) زمان گذر از پیچ تاریخی است و از سویی تحقق بیانیه گام دوم، منوط به حضور موثر و قدرتمند نیروهای معتقد و پرشور امت انقلابی است.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: بُعد دیگر مسئله در این ایام که تب سیاسی، فضای رسانه ای و مجازی را تحت الشعاع قرار داده و مورد تأکید و عنایت دائمی امامین انقلاب بوده و هست، انتخاب فرد اصلح و رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به اردوکشی جریانات مخالف با اصل ولایت فقیه همراه با پشتیبانی رسانه ای غرب، همه دوستداران نظام اسلامی مکلفند با روشنگری و بصیرت افزایی توده های مختلف، پرده از چهره بَزَک شده افرادی که خود باعث و بانی وضعیت موجود هستند، بردارند.

وی در پایان گفت: قطعا نصب العین قرار دادن فرامین امامین انقلاب و توجه به ملاک های مشخص شده در انتخاب اصلح، می تواند مانع از تکرار حوادث تلخ  گذشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha