شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ تقدیر مدیر حوزه علمیه خوزستان از پژوهشگران برتر خوزستانی جشنواره علامه حلی(ره)

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور از پژوهشگران خوزستانی که در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ع) موفق به کسب رتبه‌های برتر شده بودند تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) با حضور ویدئویی ۱۳ استان برگزیده در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

در این جشنواره آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: کسی که می‌اندیشد و بر اساس اندیشه قلم می‌زند و بر اساس قلم‌زدنش در جامعه تحول‌آفرین است هیچ‌گاه احساس ناامیدی و یاس نمی‌کند.

وی افزود: ما علاوه بر جشنواره پژوهشی نیازمند جشنواره آموزشی هستیم چراکه ما در عرصه آموزش با مشکل انگیزه طلاب مواجه هستیم .

در ادامه این جشنواره آیت‌الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان، در پیامی به اختتامیه دوازدهمین جشنواره علامه حلی پژوهشگران را از افراط‌ و تفریط در امر پژوهش منع کرده و عنوان کرد: توجّه هرچه بیشتر به رکن پژوهش، بی‌شک موجب اعتلا و ارتقاء رکن آموزش و رکن تبلیغ نیز خواهد بود.

گفتنی است با اتمام ارزیابی‌ها در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره)، در مجموع تعداد ۵۳ اثر از طلاب محترم خواهر و برادر به‌عنوان برگزیده مرحله کشوری این دوره از جشنواره معرفی شدند.

در این جشنواره دو پژوهشگر برتر خوزستانی با نام‌های «حجت‌الاسلام امیر فیض‌اللهی، از دانش‌آموختگان مدرسه علمیه باب‌الحوائج (ع) اهواز» با اثر «بررسی گستره تصورات بدیهی» موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بین طلاب سطح ۱ و «حجت‌الاسلام محسن بوستانی، از دانش‌آموختگان مدرسه علمیه امام رضا(ع) اهواز و در حال تحصیل در مدرسه تخصصی بقیةالله (عج)» با اثر «قاعده مقتضی و مانع» موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بین طلاب سطح ۳ حوزه علمیه شدند.

در ادامه این دو پژوهشگر برتر خوزستانی به بیان انتظارات و پیشنهادات خود جهت ارتقای جشنواره خطاب به معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور پرداختند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان با اهدای لوح تقدیر از این دو پژوهشگر برتر خوزستانی تقدیر و تشکر کرده و برای آن‌ها آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha