جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ارتقای خودباوری در حوزه های علمیه خواهران باید مورد توجه روابط عمومی باشد، گفت: لازم است که همه را متوجه این امر کنیم که حوزه های علمیه خواهران و بانوان طلبه می توانند تأثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در ویژه برنامه هفته ارتباطات و روابط عمومی که با حضور کارکنان روابط عمومی مرکز و روابط عمومی های مدیریت‌های استانی حوزه های علمیه خواهران در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، از فعالیت های کارکنان در این بخش تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار داشت: تحولاتی در حوزه آموزش، پژوهش، برنامه ریزی و ... حوزه های علمیه خواهران اتفاق افتاده و افرایش میزان همکاری های دستگاه های بیرونی نشان می دهد ما روز به روز در حال رسیدن به نقطه مطلوب و رو به پیشرفت هستیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که نگاه توحیدی به کارها، ما را به سمت جلو حرکت می دهد، افزود: تلاش های ما در این مسیر است که قابل توجه و با اهمیت خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت دیده شدن حوزه های علمیه خواهران و طلاب خواهر در جامعه، ادامه داد: دیده شدن فعالیت ها و توانمندی های حوزه های علمیه خواهران بسیار مهم و ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان این که ارتقاء خودباوری در حوزه های علمیه خواهران باید مورد توجه روابط عمومی باشد، خاطرنشان کرد: لازم است که همه را متوجه این امر کنیم که حوزه های علمیه خواهران و بانوان طلبه می توانند تأثیرگذار باشند.

وی گفت: حوزه خواهران به ویژه در مرکز مدیریت و استان های بزرگ کمتر دیده می شود و ضروری است نمایش کارآمدی حوزه در دستور کار بوده و مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران، تمرکز بر راهبردها و چشم اندازها را دیگر وظیفه روابط عمومی در راستای تبدیل برنامه ۵ ساله حوزه های علمیه خواهران به گفتمان در سطح مدارس علمیه و جامعه عنوان کرد و بیان داشت: محور برنامه ۵ ساله حوزه های علمیه خواهران «تقویت درونی، رفع آسیب ها و تأمین استانداردها» است.

وی مطالعه دقیق برنامه ۵ ساله توسط روابط عمومی و ایجاد راهکارهای ویترین سازی این برنامه جهت اجرای بهتر را ضروری دانست و افزود: در این راستا و برای رسیدن به اهداف نیاز است تمرکز بیشتری روی فعالیت های محوری صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر این که روابط عمومی باید با یک اندیشه هوشمند حرکت کند، ادامه داد: به‌گزینی در گفتار و سخت گزینی در انتشار اخبار و رویدادها یکی از وظایف روابط عمومی در این مسیر است.

گفتنی است، در ابتدای این برنامه مدیر و کارکنان اداره کل روابط عمومی و بین الملل حوزه های علمیه خواهران گزارشی از فعالیت های خود در بخش های مختلف ارائه دادند و نظرات برخی از نیروهای فعال روابط عمومی در مدیریت های استانی نیز به صورت تصویری انعکاس داده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha