سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
استوار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس گفت: اکنون آنچه دنیا از رژیم جعلی صهیونیستی مشاهده کرده است جز خیانت، ظلم، قتل و کودک کشی چیز دیگری نبوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیون، دانشجویان و مردم انقلابی شیراز در حمایت از که در مصلای قدیم شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور امروز خروش علیه ظلم و ستم در این زمانه است، اظهار کرد: حضور امروز تجلی حمایت از مظلوم و محرومینی است که مبتلا به تاریخی صهیونیست شده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۹۴۷ حدود ۷۴ سال گذشته رژیم منحوس اسرائیل اعلام موجودیت کرد و توسط ابرقدرت ها به رسمیت شناخته شد، تاکنون آنچه دنیا از این رژیم جعلی مشاهده کرده است جز خیانت، ظلم، قتل و کودک کشی چیز دیگری نبوده است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه فارس تصریح کرد: ره آورد تشکیل رژیم صهیونیستی به هم خوردن آرامش منطقه قلب عالم همان غرب آسیا بوده است؛ ننگ و نکبت تشکیل دولت جعلی چیزی جزو کینه، تفرقه و چند دستگی در منطقه نبوده است.

وی عنوان کرد: در سال ۱۹۷۹ در این نقطه عالم انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفت و به پیروزی رسید و حدود ۳۰ سال از عمر ننگین این رژیم گذشته بود و در طول این ۳۰ سال آرزوهایی داشته و خواب هایی برای این منطقه دیده بودند.

عضو جامعه روحانیت شیراز افزود: آرمان و آرزوی تسلط بر ثروت های این نقطه عالم که جزو ثروتمند ترین مناطق ژئوپلتیکی عالم است، آرزویی دست یافتنی برای استعمارگران شده بود، اما انقلاب مردم ایران به رهبری علما، مرجعیت و در راس وجود امام امت حضرت روح الله(ره) بود که خواب آنان را آشفته کرد.

وی گفت: اگر مشاهده می کنیم امروز کینه انقلاب و رهبران انقلاب را به دل گرفته اند و در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند به این علت است که مردم در مقابل خواسته های آنان ایستادگی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار خاطرنشان کرد: اجتماع امروز مردم شیراز در مسجد جامع شهدای شیراز نمادی از همبستگی مردم ایران و آرمان قدس است، حضور امروز مردم تجلی حقیقت طلبی و دفاع از مظلوم مکتب تشیع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha