شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مدیران نباید روابط عمومی ها را در حاشیه ببینند، گفت: گاهی نوع برخورد یک تلفنچی در پاسخ به مردم می تواند جایگاه تشکیلات اداری را زیبا و گاهی نازیبا جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهرامروز در دیدار مسئولان روابط عمومی های ادارات کاشان، روابط عمومی ها را حلقه اتصال مردم با مسئولان ادارات در جهت رفع مشکلات دانست و گفت: روابط عمومی نقش اساسی  و حیاتی در پیشبرد اهداف تشکیلات و رفع مشکلات مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی های ادارات، ادامه داد: روابط فرمانداری با برگزاری سالی دو بار کلاسهای توجیهی و دوره های آموزشی، زمینه اتحاد و همدلی و انتقال تجارب روابط عمومی های ادارات شهرستان کاشان را بیش از پیش فراهم نماید.

وی با بیان اینکه مدیران نباید روابط عمومی ها را در حاشیه ببینند، افزود: گاهی نوع  برخورد یک تلفنچی در پاسخ به مردم می تواند جایگاه تشکیلات اداری را زیبا و گاهی نازیبا جلوه دهد.

در ابتدای این دیدار، عباسعلی کحال، مسئول روابط عمومی شرکت آبفای کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت ها، روابط عمومی ها را عامل پیوندها و مانع گسست ها دانست و گفت: مسئول یک روابط عمومی علاوه بر فعالیت های روزمره  باید هنر مردم داری داشته باشد و بتواند در جهت حل مشکلات ارباب رجوع قدم مثبت بردارد.

 در ادامه  مسئولان روابط عمومی ادارات  و سازمانهای شهرستان کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت ها، نقطه نظرات خود را در ارتقای  فعالیت های روابط عمومی ها در جهت  پیشبرد اهداف تشکیلات و حل مشکلات مردم ارائه کردند.

انتهای یام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha