جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 959452
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
تبریز

حوزه / جلسه معرفی و اعطای حکم دبیران شوراهای منطقه‌ای مرکز خدمات با حضور مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه معرفی و اهدای حکم دبیران شوراهای منطقه‌ای مرکز خدمات در قم برگزار شد و در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل مرکز خدمات استان قم به نمایندگی از دبیران شوراهای منطقه‌ای، حکم خود را به‌عنوان دبیر شورای منطقه‌ای مرکز کشور دریافت کرد.

بر اساس این احکام حجج اسلام طاهری، اکبری، عباس پور، محبی فر و موسوی آقداش به ترتیب به عنوان دبیر منطقه مرکز، شمال، جنوب، شرق و غرب کشور انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است: جلسات شورای منطقه‌ای پنج‌گانه کشور در سال جدید به منظور انتخاب دبیران شورای منطقه‌ای به صورت مجازی برگزار شد.

این جلسات که از سوی اداره کل امور استان‌های مرکز خدمات تنظیم و برنامه ریزی شده بود در ۵ جلسه و به مدت ۱۰ ساعت (برای هر منطقه دو جلسه دو ساعته) برگزار شد.

در آغاز جلسات، آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات از زحمات و حضور تمامی مدیران و مسئولین نمایندگی و دبیران سابق شورا در برگزاری هرچه بهتر جلسات تقدیر و تشکر کرد و به بیان اهداف، اهمیت و تاریخچه شورای منطقه‌ای پرداخت.

وی گفت: با توجه به اینکه مراکز استان‌ها به عنوان بازوی اجرائی مرکز خدمات در سراسر کشور هستند، لذا جهت ایجاد هم‌افزائی و تبادل آرا، افکار، نظرات و تجربیات مدیران و برای بررسی طرح‌ها و مشکلات و مشارکت مدیران در برنامه‌های ستاد، مراکز استان‌ها به پنج منطقه مرکز، شمال، جنوب، شرق و غرب کشور تقسیم شده‌اند و از زمان تشکیل شورای منطقه‌ای در سال ۹۴ تا پایان سال ۹۹ تعداد ۱۶۹ جلسه مشورتی به صورت مستمر و منظم و دقیق از سوی این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات ادامه داد: این جلسات با موضوعات و مباحث استانی، درون منطقه‌ای و ستادی برگزار شده است که در راستای پیشبرد برنامه‌های مرکز در ارائه خدمات شایسته به طلاب و روحانیون، نظرات مدیران مراکز استانی در ستاد مورد استفاده قرار گرفته که برای نمونه می‌توان به جلسه بررسی ضوابط هدفمندی خدمات که در شورا مورد بحث قرارگرفته اشاره نمود.

در ادامه این جلسات، مدیران مراکز استانی نیز از زحمات مدیرکل امور استان‌ها در برگزاری جلسات و پیگیری پیشنهادها و مصوبات شورا و امور مابین صف و ستاد، تقدیر و تشکر کردند و در پایان پنج نفر از مدیران مراکز استانی با رأی اکثریت اعضاء به‌عنوان دبیر به مدت یک سال انتخاب و با حکم مدیرکل امور استان‌ها منصوب شدند و از زحمات دبیران سابق این شوراها قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha