سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراسم اعلام انزجار حوزویان خراسان از جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطین و افغانستان

حوزه/ در بیانیه آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آمده است: در شرایط امروز ضرورت دفاع از مظلوم و ابراز نفرت و انزجار از ستمگران عمل به وظیفه ایمانی و لبیک به دستور قرآن و احادیث اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی این روزها صدای آزادی‌خواهان جهان را درآورده و ضرورت قیام منسجم ملت مسلمان علیه این رژیم کودک‌کش بیشتر از هر زمان دیگری قابل احساس است.

آستان مقدس بانوی کرامت نیز به‌عنوان حامی مظلومان و در راستای حمایت از جبهه مقاومت با صدور بیانیه‌ای این جنایات را محکوم کرده که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها خبرهای اندوه‌ناک قتل عام وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و تصاویر دردناک شهادت کوکان معصوم و زنان بی دفاع توسط رژیم جعلی، سفاک و گرگ صفت صهیونیستی با حمایت همه جانبه‌ شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و دولت‌های وحشی غرب دل هر انسان آزاده ای را اندوهگین کرده است.

در این شرایط ضرورت دفاع از مظلوم و ابراز نفرت و انزجار از ستمگران عمل به وظیفه ایمانی و لبیک به دستور قرآن و احادیث اهلبیت علیهم السلام است.

در این شرایطی که علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا در اغلب کشورهای جهان حتی در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد تظاهرات مردمی در محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین هستیم، بر ماست که در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی از هر ظرفیتی در چهارچوب محدودیت‌ها و دستورالعمل‌ها استفاده نموده و اعتراض همه جانبه خویش را نسبت به جنایت‌های دلخراش این روزها در غزه و فلسطین مظلوم ابراز داریم و تا خاموش شدن آتش ناجوانمردانه دشمن تا بن دندان مسلح مسلمانان فریاد انزجار خویش را خاموش نگردانیم.

شهر مقدس قم به عنوان مبدا شکل‌گیری انقلاب اسلامی و قطب علمی و فرهنگی جهان تشیع و پشتوانه قدرتمند تفکر استکبارستیزی و مقاومت گرایی همواره ملجاء مستضعفین و خار چشم مستکبران عالم بوده، هست و خواهد بود، لذا مردم متدین و ولایتمدار این سرزمین مقدس، انزجار خود را از جنایات صهیونیسم اعلام می دارند.

امید می رود با احیای هر چه بیشتر زنجیره تواصی به حق و صبر و عمل به منویات مقام معظم رهبری، زمینه ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف هر چه سریعتر ایجاد شود.

آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha