جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تمدید ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مهلت ثبت نام حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه تمدید شد.

ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان گفت: مهلت ثبت نام مقطع تکمیلی(سطح۳) و بازپذیری تا روز جمعه ۷ خردادماه ۱۴۰۰ و مقطع عمومی (سیکل و دیپلم) تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ تمدید و علاقه مندان می توانند از طریق وبگاه paziresh.whc.ir و مدارس علمیه سراسر استان همدان اقدام به ثبت نام نمایند.

وی همچنین بیان داشت : داوطلبانی که  پیش از این در پذیرش سال تجصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کرده بودند، می توانند در این مدت اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار کرد: بیش از ۱۱۰۰ طلبه در ۱۱ مدرسه علمیه در مقطع سطح دو و سه استان همدان مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد، مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) سامن از دارندگان مدرک سیکل پذیرش دارد و موسسه آموزش عالی حوزوی سطح ۳ فدک هم نسبت به سال گذشته از رشد مطلوبی در پذیرش برخوردار شده و ۹ مدرسه هم در مقطع سطح ۲ فعالیت دارند.

وی در پایان  اضافه کرد: علاقمندان می­ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه های راهنمای پذیرش در سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است آزمون مقطع تکمیلی و بازپذیری در روز جمعه  ۴ تیرماه سال ۱۴۰۰و  آزمون مقطع عمومی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر روز جمعه ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha