پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: حفاظت و حراست بودجه و چگونگی هزینه کرد آن بسیار مهم است و نباید اجازه دهیم با برخی بی‌سلیقگی‌ها و سوء مدیریت‌ها، بیت‌المال از بین برود و یا برای یک پروژه به خاطر سوء مدیریت در اجرا، چند بار بودجه تخصیص داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار امیر خلیلیان، مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر بسیار تاریخی و مهم بود و همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این تعبیر امام راحل بسیار روحیه بخش بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که آزادسازی خرمشهر اعلام شد، مردم قزوین با راهپیمایی، خوشحالی خود را اعلام کردند و فضای بسیار زیبایی در شهر به وجود آمد و خاطرات خوبی به یادگار ماند.

نماینده ولی فقیه در قزوین: جلوی سوءمدیریت ها و هدر رفت بیت المال گرفته شود

 امام جمعه قزوین با اشاره به رسالت‌های دیوان محاسبات، خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست بودجه و چگونگی هزینه کرد آن بسیار مهم است و نباید اجازه دهیم با برخی بی‌سلیقگی‌ها و سوء مدیریت‌ها، بیت‌المال از بین برود و یا برای یک پروژه بخاطر سوء مدیریت در اجرا، چند بار بودجه تخصیص داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: باید جلوی هر تخصیص بودجه‌ای که در نهایت بدبینی در جامعه ایجاد می‌کند، گرفته شود و اجازه ندهید تخصیص بودجه‌ها از مسیر درست خود خارج شود. می‌باید بودجه‌ها را از مسیر کاملاً قانونی و برای پروژه‌هایی که حقیقتاً نیاز جامعه و مردم است اختصاص داد و در مسیر اجرای دقیق قانون، هیچ هراسی نداشته باشیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه همه در هر مسئولیت و شغلی که داریم می‌باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم، عنوان کرد: این گونه نباشد که در مسئولیت‌هایی که داریم این باور را داشته باشیم که حق نصیحت، امر به معروف و نهی از منکر را نداریم. می‌باید همواره دغدغه فرهنگ مردم را داشته باشیم و اتفاقا همین افراد دغدغه‌مند و اهل امانت‌داریِ بیت‌المال و امر به معروف و نهی از منکر هستند که در نظام اسلامی لیاقت مسئولیت دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha