جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س)

حوزه/ سرپرست و عضو هیئت امنای جامعه‌الزهرا(س) گفت: اینکه مدیریت جامعه الزهرا به بانوان واگذار شود تصمیمی بزرگ، راهگشا و انقلابی است که نیاز به حمایت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س) که پیش از ظهر امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد با ابراز قدردانی از کارکنان جامعه الزهرا در دوره مسئولیت خود به عنوان سرپرست جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: در این مدت تلاش کردم که تا حد امکان مسیری که از قبل توسط مدیریت قبلی ترسیم شده بود را عوض نکنم تا کارها را به مدیر بعدی واگذار کنم.

سرپرست و عضو هیئت امنای جامعه‌الزهرا(س) افزود: نیتم در کارها برای خدمت به خانه حضرت زهرا(س) بوده است و همه را به جدی بودن و یکدل بودن در کارها و مخلصانه کار کردن برای خدا تشویق می کنم.

وی با اشاره به سابقه سرکار خانم برقعی در هیئت مدیره و هیئت امنای جامعه الزهرا تاکید کرد: انتخاب ایشان برای مدیریت جامعه الزهرا تصمیمی بزرگ و راهگشا و انقلابی بوده است که مدیریت جامعه به بانوان واگذار شود.

حجت الاسلام و المسلمین دیانی با اشاره به حضور سرکار خانم برقعی از سال تاسیس جامعه الزهرا(س) در این نهاد، تاکید کرد: ایشان اولین مدیر آموزش بانوی جامعه الزهرا بودند و اهداف را به خوبی جلو می بردند، این تصمیم تصمیم بسیار بزرگی بود که نیاز به حمایت و هدایت دارد.

سرپرست و عضو هیئت امنای جامعه‌الزهرا(س تاکید کرد: این تصمیم با تائید به اتفاق آرای شورای سیاست گذاری و هیئت امنا رخ داده است و سرکار خانم برقعی باید کار را به صورت محکم و ویژه جلو ببرند  و تصمیمی که مورد تائید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و این سعادتی است که به مدت 5 سال برعهده ایشان قرار گرفته است.

وی افزود: باید اهداف جامعه الزهرا(س) یعنی آموزش، پژوهش و تربیت دینی و انقلابی در مدیریت جدید جامعه الزهرا توجه جدی شود.

سرپرست و عضو هیئت امنای جامعه‌الزهرا(س) بر اهمیت حمایت از این تصمیم مهم تاکید کرد و گفت: جایگاه جامعه و هیئت امنا باید با حمایت همه تقویت شود که در آینده نزدیک بتوانیم به اهدافمان به صورت متعالی تر برسیم و در قله ها قرار بگیریم، ان شاءالله بتوانیم طلبه هایی در جامعه الزهرا تربیت کنیم که  بوی حضرت زهرا(س) را بدهند.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha