پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 961100
۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
ویروس کرونا

حوزه/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۷۳ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۹ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (هشت خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۱۸ نفر رسید.

تاکنون دو میلیون ۴۲۵ هزار و ۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.چهار هزار و ۲۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۹ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 اکنون ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. هیج شهری در وضعیت آبی قرار ندارد. 

تاکنون سه میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۴۸ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۵۰۸ هزار و ۶۷۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۲۰ دوز رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha