جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه/ امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ارکان جمهوری اسلامی بر انتخابات استوار شده و حضور مردم در عرصه انتخابات، ضامن اقتدار ملی و اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدا لله رضوانی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهرستان بویین زهرا، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، در ارتقای امنیت ملی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی، ارتقای سطح معیشتی و اقتصادی مردم بسیار تاثیرگذار بوده و جمهوری اسلامی ایران همواره با جلب حضور و مشارکت مردم نشان داده است که نظامی قدرتمند است.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: دشمنان از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده کرده و  همواره با تمامی تجهیزات خود به میدان آمده و سعی کرده انتخابات‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: انتخابات صحنه عظیم همدلی، وحدت و همزبانی ملت شریف ایران بوده و این بار نیز با حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره نشان دادند که علیرغم تمامی مشکلات برای دفاع از انقلاب پای صحنه هستند که آخرین نمونه آنها حضور جدی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و برگزاری رزمایش بزرگ مواسات مومنانه در کشور بود.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ارکان این نظام بر انتخابات استوار شده و حضور مردم در عرصه انتخابات، ضامن اقتدار ملی و اقتدار نظام است و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  نیز همواره بر این اصل اساسی تاکید داشته اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha