شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسین مومنی

حجت الاسلام والمسلمین مومنی گفت: باید به جایگاهی برسیم که طلبه بداند و آگاه باشد اگر چنانچه دانش قرآنی ندارد، جایگاهی هم در حوزه علمیه نخواهد داشت. آمارها نشان از ضرورت تلاش بیشتر در بخش آموزش قرآن در حوزه های علمیه می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان اصفهان، اظهار کرد: از هفته آینده اساتید قرآن، برای گرفتن آزمون قرآن در مدارس علمیه حضور پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر رشد قرآنی بسیار خوب است و چه بسیار نوجوانان و کودکانی که با اطلاعات قرآنی بالا در جامعه حضور دارند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: باید به جایگاهی برسیم که طلبه بداند و آگاه باشد اگر چنانچه دانش قرآنی ندارد، جایگاهی هم در حوزه علمیه نخواهد داشت. آمارها نشان از ضرورت تلاش بیشتر در بخش آموزش قرآن در حوزه های علمیه می دهد.

وی ادامه داد: دومین رسالتی که معاونت  در این روزها انجام می دهد، برگزاری جلسات اخلاق به صورت برخط و مجازی است و همت مدیران مدارس علمیه را می طلبد که جهت استفاده از کلاس های اخلاق توسط طلاب اهتمام ورزند.

 مومنی افزود: کانالی در ایتا تحت عنوان «دانش آموختگان» در راستای اطلاع رسانی راه اندازی شده است. به عنوان مثال اخیرا برای آموزش و پرورش و بخش مبلغان امین شرایط جذب و استخدام طلاب اطلاع رسانی شده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در پایان از برگزاری سلسله  نشست های سیاسی- بصیرتی  به صورت مجازی در آستانه انتخابات جهت تحکیم و ارتقای دانش سیاسی طلاب و روحانیون خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha