سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار اعضای دفتر آیت الله خراسانی
دیدار حجج‌الاسلام پورکریم و خداشاهی از دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی با حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مردانی

حوزه/ در نشست نمایندگان دفتر آیت الله العظمی وحیدخراسانی و معاون تبلیغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری بر ضرورت اقامه عزای امام صادق(ع) در سراسر ایران تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجج‌الاسلام پورکریم و خداشاهی به نمایندگی از دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی با حجت الاسلام محمد حسین مردانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

در این جلسه بر فرهنگ‌سازی و اقامه عزای امام جعفرصادق علیه السلام تاکید و مقرر شد از ظرفیت طلاب هجرت، امین و بینات در این ایام ویژه در مناطق مختلف استفاده شود.

حجت‌الاسلام کریم با اشاره به دغدغه حضرت آیت الله وحید خراسانی مبنی بر احیای اقامه عزا برای اهل بیت علیهم السلام، اظهار کرد: به نظر معظم له و دیگر مراجع باید اقامه عزای امام صادق (ع) رئیس مذهب و دیگر ائمه(ع) مثل عاشورا فرهنگ سازی شود.

وی افزود: بعضی از افراد مغرض می‌گویند شیعه فقط برای امام حسین(ع) عزا دارد و بقیه امامان را رها کرده است، لذا باید همه عزیزان در کشور خود را یک شیعه واقعی در عمل نه در لسان ببینند و برای احیای این مراسمات که در حال فراموشی است هر سال برنامه منسجمی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha