جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون فرهنگی حرم

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت در تشریح دستاوردهای سفر معاون فرهنگی و جمعی از مسئولان این آستان به مشهد مقدس گفت: افزایش همکاری‌ها در حوزه کتابخانه، مرکز اسناد و موزه، توسعه فعالیت‌های مشترک در حوزه بین‌الملل، ارائه تولیدات رسانه‌ای مشترک، هم‌افزایی در برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقات و افزودن موضوع «حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها الگوی دختران» به جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از جمله این دستاوردهاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محسن آمره طی گفت‌وگویی با اشاره به سفر سه روزه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت به مشهد مقدس اظهار کرد: این سفر با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین علی فتح‌الله‌زاده مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان مقدس برای افزایش تعاملات آستان‌های مقدس رضوی و فاطمی انجام شده است.

وی از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت و سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی یاد کرد و گفت: این تفاهم نامه با هدف بهره‏‌مندی از توانمندی، ظرفیت و امکانات دوجانبه علمی، فناوری و فرهنگی در حوزه‌های موزه‌ای،‌ کتابخانه‌ای و اسنادی، برای اهداف مشترک و تبادل تجربیات و هم‌افزایی در راستای پیشبرد اهداف هر دو مجموعه به مدت دو سال به امضاء رسیده است.

حجت‌الاسلام آمره با اشاره به بازدید معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت از کتابخانه و مخزن کتب خطی آستان قدس رضوی مطرح کرد: در هر دو آستان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه‌های کتابخانه، موزه و مرکز اسناد وجود دارد و با هم‌افزایی می‌توان در مسیر بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها موفق‌تر عمل کرد.

وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی معاون فرهنگی آستان قم با مدیر عامل بنیاد امام رضا علیه‌السلام یاد کرد و گفت: در این نشست قرار شد تا برای سال آینده یکی از محورهای جشنواره امام رضا علیه‌السلام، «حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان الگوی دختران» باشد و در راستای تولید رمان‌ها و محتواهای گرافیکی و رسانه‌ای پیرامون امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها کارهای ویژه ارائه شود.

حجت‌الاسلام آمره به دیدار مسؤولان آستان قم با معاون بین‌الملل آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: در این دیدار نیز بر لزوم تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های مشترک در حوزه بین‌الملل تاکید شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت از دیدار با معاون تبلیغ آستان قدس رضوی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های معاون فرهنگی آستان قم در سفر به مشهد یاد کرد و گفت: هم‌افزایی در برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقات و تبادل تجربیات و نظرات در حوزه مراسم و سخنرانان در این دیدار مطرح شده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با حضور مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی عنوان کرد: ارائه تولیدات رسانه‌ای مشترک به ویژه در دهه کرامت از جمله توافقات انجام شده در این نشست بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha